הישראלים מצביעים ברגליים ובוחרים בפראג

פראג בכריסמס

מחקר של מגזין ווינט מצא שפראג בירת צ'כיה היא אחד היעדים האהובים על הישראלים, בעיקר כאשר מדובר באלו שמעוניינים לבלות את סוף השנה (האזרחית כמובן) בסטייל אירופאי שאין בערים אחרות. בפראג ניתן ליהנות מאווירת כריסמס אמיתית, לבלות סוף שבוע איכותי ורומנטי במיוחד ואפילו לעשות את זה בזול הודות לטיסות לואו-קוסט.

לפראג כידוע יש קסם מיוחד במינו שיגרום לכם לחזור אחורה במנהרת הזמן, אבל גם ליהנות משיק מודרני הודות לרובעים שמשאירים אבק לערים אחרות (מי אמר ברלין ולא קיבל?). ובמילים אחרות – אם אתם רוצים ליהנות מעיר שמשלבת ישן וחדש בהצלחה אתם פשוט חייבים לטוס לפראג.

איפה כדאי לשהות בפראג?

המקום הכי טוב לשהות בפראג הוא מלון Design Metropol Hotel Prague שנמצא בעיר העתיקה. ליתר דיוק – 300 מטר מכיכר העיר המפורסמת ובאמצע הדרך בין כיכר ואצלב לגשר קארל, כך שאתם נמצאים בלב העניינים תרתי משמע.


תכנון טיולים באנר

המלון כמו כל פראג משלב ישן וחדש וכולל מסעדה ובר עם נוף פנורמי. אמנם יש כאלה שיטענו שהחדרים יחסית קטנים, אבל מצד שני בחלקם יש בהם פינוקים שפשוט אין בחדרי מלון אחרים. לבחירתכם 3 סוגים של חדרים :

airalo ad

1. חדר סופריור – חדר ממוזג ואקוסטי בגודל 18 מ"ר באחת הקומות העליונות של המלון. החדר כולל שטיח מקיר לקיר, מתקן כביסה ומקנה כניסה חופשית לטרסת הגג

2. חדר סופריור שזהה לחדר הקודם בהבדל אחד – מחדר זה נשקף הנוף של טירת פראג ושל העיר העתיקה.

3. חדר סטנדרט – חדר ממוזג ואקוסטי בגודל 16 מ"ר עם שטיח מקיר לקיר ומתקן לייבוש כביסה

https://www.youtube.com/watch?v=NIP52PYBFoQ

במלון יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מזרנים ארגונומיים ומסכי  LCD ענקיים עם ערוצי לווין, כך שמדובר במלון מפנק במיוחד. בנוסף, במלון יש מרפסת שמש על הגג, דלפק קבלה שפועל 24/7, , שירותי צחצוח נעליים, חנייה וניתן להמיר בו כסף ואפילו לבקש ארוחות שיוכנו בהתאם למגבלות התזונה שלכם.

ארוחת הבוקר במלון כוללת שפע מאכלים מגוונים כמו נקניקים, גבינות, סוגים שונים של ביצים (עין, מקושקשת, חביתות שמכינים במקום לפי בקשתכם, ביצים קשות), מבחר של פירות וירקות טריים וכמה סוגים של לחמים. ובמילים אחרות – לבקש יותר ממלון בסגנון בוטיק ברמה של 4 כוכבים בפראג זה כמעט בגדר חוצפה…

רוצים לצאת מגבולות הגזרה?

עם זאת, במידה ותרצו לצאת מגבולות הגזרה הצרים של העיר העתיקה אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם- המלון נגיש לקווים שונים של תחבורה ציבורית והוא מפעיל שירות הסעות אל/מ נמל התעופה. המלון אמנם נמצא בקרבת בתי קפה ומסעדות, אבל אנחנו בטוחים שתאהבו לשמוע שהוא נמצא במרחק הליכה ממוזיאון הלגו ומשני תאטראות שחורים . ואם אתם מגיעים לכאן למטרות רומנטיות – סלון כלות נמצא בהמשך הרחוב.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן