מלון Residence Agnes בפראג

קפה וקרואסון

זהו מלון בוטיק ששוכן במבנה היסטורי מהמאה ה-18 בלב העיר ומתהדר ב-4 כוכבים, למרות שאנחנו חושבים שמגיעים לו הרבה יותר ומיד תדעו למה. כל חדרי המלון אקוסטיים כך שלמרות מיקומו האטרקטיבי והמרכזי אתם נהנים משקט ומשלווה. וזה לא הכל, כי חדרי המלון מרווחים במיוחד ונעים מ-18 מ"ר ועד 25 מ"ר לחדר משפחתי (מתאים ל-2 מבוגרים ול-2 ילדים). ואגב, הזמנת חדר במלון אינה מצריכה מקדמה ויכולה להתבצע באמצעו תשלום במקום.

ואם בילדים עסקינן, בטח תשמחו לדעת שילדים עד גיל 5 מתארחים במקום בחינם בתנאי אחד – שהם משתמשים במיטות הקיימות בחדרים כמו עריסה, מיטת תינוק או מיטה שנפתחת לספה. גם ארוחת הבוקר של המלון מתאימה לילדים ומגוונת במיוחד (מי אמר ירקות ולא קיבל?), אבל גם ההורים ייהנו מארוחת הבוקר המעולה ומהקפה האלוהי שמוגש כמיטב המסורת האוסטרו-הונגרית.

קפה כמיטב המסורת


תכנון טיולים באנר

ביזנס או פלזר? לא צריך יותר לבחור
אם אתם אנשי עסקים בטח תשמחו לדעת שבמלון גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, חניה, דלפק קבלה שפועל 24/7, שירותי המרת מט"ח ותחבורה אל שדה התעופה וממנו באמצעות לימוזינות (שעומדות לרשותכם גם אם אתם לא אנשי עסקים אבל למה להתקטנן?). לנסיעות ברחבי העיר המלון מעמיד לרשותכם רכב פרטי ונהג חינם אין כסף ואנחנו אומרים – אם זה לא פינוק, אנחנו לא יודעים פינוק מהו.

airalo ad

רוב אתרי התיירות של העיר נמצאים בקרבת המלון ובמרחק הליכה ממנו כמו המוזיאון היהודי, בית הכנסת הספרדי וכיכר העיר העתיקה עם השעון האסטרונומי, אבל תמיד כיף לדעת שאפשר לעשות שימוש בשירות ההסעות החינמי. למשל: משפחות עם ילדים יוכלו להגיע באמצעותו לגן החיות העירוני, שוחרי תרבות יוכלו להגיע להיכל המופעים ארנה O2 וכל השאר יוכלו להיעזר בו למטרה חשובה – שינוע הקניות מקניון פלדיום הסמוך.

וזה לא הכל, כי במלון דלפק נסיעות שיעזור לכם לתכנן את שהותכם בפראג, להזמין מקומות במסעדות ואפילו להזמין כרטיסים למופעים/אטרקציות. וזוהי רק ההתחלה כי במלון עושים הכל כדי להנעים את זמן שהותכם בו, למשל חדרי המלון מרוצפים ברצפות עץ, פרקט או שטיח מקיר לקיר ולאורחים מוגשים בלובי כל היום פינוקים כמו יין, בירה, נשנושים ומשקאות חמים. כשמוסיפים לכך את העובדה שהשימוש במיני בר שיש בכל חדר הוא חינם מקבלים חוויה.

הכי טוב בפראג
המלון נחשב למלון הכי טוב שיש בפראג ושווה כבר עכשיו להזמין חדרים במטרה אחת – כדי לא לפספס את המלון הנדיר הזה וכדי להינות ממקום שהופך כל חופשה לחויה. אם אתם רוצים לשדרג את שהותכם בעיר הכי יפה ורומנטית בעולם- המלון הזה הוא בשבילכם. ואגב, במלון לא מחכים שתבקשו או שתשאלו שאלות אלא פשוט באים לקראתכם ומעניק טיפים. אולי יש כאלה שיראו בזה חוצפה, אבל אנחנו מאמינים שטיפים ממקומיים הם תמיד הכי טובים ומאפשרים להינות באופן הכי אותנטי.

אם אתם רוצים להרגיש כמו סלב, להינות מאוירה משפחתית גם רחוק מהבית ובעיקר ליהנות מחווית אירוח מושלמת- אתם כבר יודעים לאן לפנות וזה עוד לפני שדיברנו על הנקיון המופתי, השירות המפנק ברמה הכי גבוהה שיש ועל היחס האישי שכל אורח מקבל מהצוות הידידותי, ממנהל המלון ועד אחרון העובדים. מלון שגורם לכל טיול ממוצע בפראג להיות טיול טוב ולכל טיול טוב להיות מעולה ומתוק במיוחד.

הזמינו חדר פה

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן