להריח את הלבנדר מלמעלה – בצ'כיה כמובן

סבון לבנדר - מצ'כיה באהבה

רוצים ליהנות מגנים מקסימים מלאים בעשבי תיבול ארומטיים ולדעת היכן צומחת השמחה? תנו לנו לקחת אתכם למקומות שיקסימו אתכם בצבעים עזים ובמאות ניחוחות. ולא, זה לא מה שחשבתם. ברוכים הבאים לצ'כיה. אז הדקו חגורות כי אנחנו ממריאים.

הזדמנויות השקעה מעולות בנדלן בצ'כיה - אופקי

שדות לבנדר לנצח

היתרון הגדול בשדות הלבנדר של צ'כיה טמון בעובדה שתוכלו לזהות אותם גם בעיניים עצומות. לפי הריח כמובן.


תכנון טיולים באנר

ברגע שתפקחו את העיניים תמצאו את עצמכם מוקפים בפלא כחול, כך שממש תצטרכו לצבוט את עצמכם. כן, אתם בצ'כיה ולא בפרובנס. מסתבר שגם בצ'כיה ניתן למצוא חוות שמתמחות בגידול לבנדר. וזה הזמן להכיר אותן:

airalo ad

הנקודה הראשונה נמצאת רק במרחק של כמה קילומטרים מפראג, בכפר Nezabudice, שם תמצאו את חוות הלבנדר האורגנית Křivoklát. בקרבת מקום נמצאת גם חוות עמק הלבנדר ב-Chodouň שבה ניתן ליהנות ממגוון טיפולי בריאות שעושים שימוש בלבנדר כמובן.

ואם אתם אוהבים חופשה יותר פעילה, הנה כמה אפשרויות:

  • לחובבי ההיסטוריה אנחנו ממליצים על סיור בטירת Křivoklát (לסיום מהאגדות כדאי להזמין מקום כאן ) או במפעל הזכוכית Rückl
  • לפודיז שביניכם, מומלץ לחכות לעונת הלבנדר בחוות Lavandia ב- Starovičky. במקום מכינים לימונדה וגלידה תוצרת בית. הכל כמובן מלבנדר. כאן תוכלו אפילו לשתות קפה לבנדר.
  • ואם אתם מהמתפנקים – אל תפספסו את שביל הלבנדר בחוות הלבנדר Bezděkov ליד אולומוץ'. פה תוכלו להזמין בתיאום מראש עיסוי לבנדר בחיק הטבע.

נווה מדבר של צבעים וריחות שפשוט מלטפים אתכם מבפנים

חשבתם שסיימנו? ממש לא. להיפך, זו רק ההתחלה. יש לנו עוד כמה המלצות ריחניות שבהם הלבנדר הוא חלק ממעטפת יותר גדולה וארומטית:

במתחם הבארוקי Kuks במזרח בוהמיה יש גינה היסטורית וייחודית של צמחי מרפא. הוא נפתח עם עלות השחר ונסגר עם השקיעה, כך שתוכלו ליהנות בכל שעה מהשילוב הקסום של אלפי צבעים וריחות.

גם ב- Valtice Chateau שנמצאת בדרום מוראביה יש גינת עשבי תיבול בשם Lu & Tiree Chmelar. הטירה חלק מפארק שהוכר ע"י אונסק"ו וניתן לרכוש בחנות המפעל עשבי תיבול, שמנים ותה צמחים.

בגנים הבוטניים באוסטרה (נא לא להתבלבל עם אוסטרבה) שבמרכז בוהמיה מכינים תה, ריבות, סירופים ומוצרי קוסמטיקה ממה שגדל במקום. כאן תוכלו גם להכין סבון צמחים בעצמכם.

רוצים לדעת איפה גדל האושר?

האם ביקרתם פעם במקום בו השמחה צומחת? אם לא – סורו ל- Čejkovice בדרום מורביה. היישוב הקטן שמונה כ-2500 תושבים הוא ביתה של Sonnentor, חברה שמגדלת כבר עשרות שנים עשבי תיבול והופכת אותן לחליטות ולתבלינים.

סיור מודרך במקום ייקח אתכם למקומות בהם נקטפים, מיובשים ומאוחסנים עשבי תיבול ותבלינים. המקומיים אוהבים לומר, בהגזמה קלה, שכאן צומחת השמחה. אחרי שתהיו פה אנחנו בטוחים שגם אתם תבינו למה.

קישורים שימושיים

השכרת רכב בפראג

באנר השכרת רכב

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 
דילוג לתוכן