נדל"ן בצ'כיה

נדל"ן בצ'כיה - גם אתם יכולים

הידעתם? רכישת נדל"ן בצ'כיה היא השקעה בטוחה ללא סיכונים מיותרים. בצ'כיה ובעיקר בעיר הבירה פראג כל האפשרויות פתוחות מבחינת נדל"ן, כך מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לבחור את האופציה המועדפת עליכם: נכסים (דירות או בניינים שלמים) חדשים, נכסים יד שנייה, משרדים ועוד.

בנוסף ובניגוד לערים אחרות ברחבי הגלובוס – בפראג השכרת דירות לטווח קצר (למשל במסגרת Airbnb) מותרת ואף חוקית. המשמעות היא שיש לכם אופציה נוספת ואפשרות להרוויח ממיליוני התיירים בעיר כל שנה. ורק כדי לסבר את האוזן – אוכלוסיית פראג מונה כ-2 מיליון איש, אבל מספר התיירים בה מגיע ל-10 מיליון כל שנה. מבחינתכם זה אומר שהתפוסה אצלכם תהיה מלאה כמעט תמיד.

מה צריך לקחת בחשבון?

אמנם אמרנו שהשקעה בנדל"ן בצ'כיה היא בטוחה וכמעט ללא סיכונים, אבל כמו בכל השקעה יש מספר אלמנטים שצריך לקחת בחשבון. למשל, המנטליות העסקית הצ'כית שהיא שונה לחלוטין מזו הישראלית, הבירוקרטיה הצ'כית וכמובן העובדה שבצ'כיה רוב ההתנהלות נעשית בשפה המקומית. לכן, מומלץ לפנות לחברת ייעוץ מקצועי שדואגת לכם מ-א ועד ת'. למשל, מסייעת לכם לפתוח חשבון בנק בצ'כיה.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

כמו כן, חברה כזו יכולה לעזור לכם גם בתחומים נוספים למשל:
• איתור של דירות למגורים, השקעה או עסקים בצ'כיה לצורך השכרה לתקופות שונות (טווח קצר או ארוך)
• בדיקת נכסים טרם קנייה. בדיקה זו כוללת את המצב הפיזי של הנכס, בדיקת אופי השכונה שבה הוא נמצא, בדיקת הנכס מבחינה חוקית (למשל כדי לוודא שאין עליו שעבוד כלשהו), בדיקת ליקויים שונים ואפילו אומדן ההוצאות הצפויות על שיפוצים במידה ויהיה בכך צורך.
• ניהול של נכסים שכבר רכשתם בצ'כיה, הן דירות והן בניינים. הניהול כולל איתור שוכרים, תשלומים לרשויות, תחזוקה, גבייה של דמי השכירות, תיקון ליקויים ותקלות ועוד.

באיזה חברה לבחור?

כדי שאתם והנכס שלכם תהיו בידיים הכי טובות שיש עליכם לפנות לחברה מקצועית, אבל איך יודעים את זה? לפניכם מספר קריטריונים שיהפכו את התשובה לקלה:

שירות – חברה איכותית פועלת לפי סטנדרטים גבוהים בתחום השירות. למשל, חוזרת לכל פנייה שנעשתה אליה (במייל, טלפון, פייסבוק וכו') תוך 24 שעות מרגע קבלתה.

זמינות – חברה אמינה עומדת לרשות לקוחותיה לכל אורך הדרך, כלומר מחיפוש הנכס המתאים דרך מציאת השוכרים ועד תיקון תקלות במהלך ההשכרה.

גמישות – חברה מקצועית מתאימה את עצמה ללקוחותיה ולא להיפך, כך שהלקוחות הם שותפים לתהליך ולא צופים מהצד.

דיסקרטיות – חברה מהימנה היא זו ששומרת את פרטי לקוחותיה בסוד, כך שכל מידע אודותיכם או הנכס שתרכוש לא עובר לאף גורם.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן