צ'כיה למטייל המשפחתי

פסלי התינוקות בפראג

אם אתם מתכננים טיול משפחתי בצ'כיה בטח תשמחו לדעת דבר אחד – אין מקום אידיאלי יותר מצ'כיה למטייל המשפחתי הודות למגוון של מוזיאונים, אינספור אטרקציות ובעיקר הרבה פעילויות שילדים בכל גיל אוהבים. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא כדי לגלות שצ'כיה היא ממש לא מה שחשבתם.

פראג

מלבד האטרקציות הידועות בפראג אנחנו ממליצים על אטרקציות לכל המשפחה, למשל התאטרון השחור. אנחנו ממליצים לצפות בהופעה בסגנון הזה שאינה כוללת מילים כלשהן במטרה אחת – כדי שגם הילדים ייהנו ולא רק אתם. אמנם יש תאטרון שחור במקומות אחרים בעולם ואפילו בארץ, אבל צ'כיה היא המקור של תאטרון זה כך שכל השאר הם חקויים.

אטרקציה נוספת שלא רק ילדים ייהנו ממנה היא מוזיאון השוקולד (Choco- Story Museum ) שנמצא בפראג 1. במוזיאון תוכלו להתנסות בהכנת שוקולד וכמובן לטעום כך שההנאה תהיה מושלמת. והמלצה שלנו – אל תוותרו על חנות המוזיאון שבה כמובן ניתן לרכוש שוקולד וסוכריות שתצטרכו בהמשך.


תכנון טיולים באנר

לאטרקציה הבאה בפראג אמנם עולים ברכבל אבל ניתן לעלות גם ברגל, כך שלסוכריות ולשוקולדים בהחלט יהיה שימוש. אנחנו מתכוונים כמובן לגבעת פטז'ין שהיא יותר מנקודת תצפית. אתם והילדים תוכלו לטפס למרומי מגדל שהוא העתק מוקטן של האייפל (299 מדרגות אבל מי סופר?), להשתעשע במבוך המראות, לנוח בגנים ולהינות בגן השעשועים.

airalo ad

Rybárska bašta

לצערכם או למזלכם אתר זה טרם התגלה ע"י ההמונים כך שהוא יהיה כולו שלכם. מדובר אמנם באתר קמפינג צנוע אבל לידו (2 ק"מ) תוכלו ליהנות ממסלולי קרטינג ברמות שונות, לצפות בתחרויות ובעיקר לצפות באימונים לקראת תחרויות אופנועים אירופאיות. אנחנו ממליצים לתאם את הביקור במקום עם ימי התחרויות מסיבה אחת – הכניסה לתחרויות חינמית.

Vlašim

גם מקום זה טרם התגלה ע"י הישראלי המטייל בצ'כיה לטוב ולרע. במקום תוכלו לצאת לטיסה בכדור פורח ואנחנו ממליצים לעשות זאת מקרבת העיר Benešov מסיבה אחת – במידה והטיסה תתקיים בשעות אחר הצהריים תוכלו לטייל בטירה המקומית בשעות הבוקר. הילדים שלכם ישמחו לקבל תעודה אישית בסיום הטיסה ואתם תשמחו ליהנות מהבירה הצ'כית.

טיסה בכדור פורח בשמי צ'כיה

ברנו

אם אתם בעניין המורבידי אל תוותרו על מוזיאון הגולגולות העירוני (Muzeum brněnského podzemí) . אמנם הגולגולות התגלו במקרה אבל איפה עוד תוכלו לצפות ב-50,000 גולגולות, עצמות אדם וארונות קבורה? יש הטוענים שחלק מהגולגולות שייכות לאנשי המלוכה שהתגוררו בעיר וחלקם לקורבנות מחלת הכולרה, אבל ביקור במקום מוכיח שכולם מגיעים לאותו מקום…

Vyškov

עוד מקום לא ידוע בצ'כיה למטייל הישראלי  וחבל. במקום פארק דינוזאורים בשם  DINO PARK שמשתייך לרשת ארצית ושכולל שחזורים של מאובני דינוזאורים, פסלי דינוזאורים שזזים ומשמיעים קולות, רכבל שמאפשר להינות מהפארק דרך האויר ועוד. אנחנו אהבנו במיוחד את הפארק פה מסיבה אחת – הכניסה אליו כוללת נסיעה ברכבת ממרכז העיר.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן