מוזיאון אפל בפראג

מוזיאון אפל בפראג

רוצים לדעת איך רעיון שהתחיל במוסך ביתי הפך להיות מוצר שכולנו מכורים לו? בואו לבקר במוזיאון אפל בפראג בכל יום מ-10:00-22:00 ותיהנו מכל היתרונות : גם מהתערוכה הפרטית הגדולה בעולם (472 מוצגים) שמשתרעת על 767 מ"ר , גם ממקום שגדודי התיירים בפראג לא מכירים, גם ממוזיאון שקיים רק בפראג במקום נגיש במיוחד (5 דקות הליכה מגשר קארל).

שימו לב – המוזיאון נסגר

מוזיאון אפל בפראג
מוזיאון אפל בפראג

במקום תוכלו לצפות במחשבים של אפל היו בשימוש בשנים 1976-2012, במוצרים של חברת האנימציה פיקסאר, לראות את המוצרים הבאים של אפל שאף אחד מלבדכם לא מכיר, ליהנות מבר מיצים, ללמוד כיצד אפל הפכה לחברה הכי רווחית בעולם ובעיקר – להתרשם מדמותו של סטיב ג'ובס, האיש שגרם לכל העולם לחשוב אחרת ועשה מהפכה בעולם הטכנולוגיה המודרנית.


תכנון טיולים באנר

ומה אתם צריכים להביא איתכם? רק טלפון נייד

אמנם המוזיאון מבוסס על החלום של איש אחד לשנות את העולם, אבל מכיוון שהחלום שהתגשם ובגדול זה מוכיח לכולנו שזה לגמרי אפשרי להעז ולבצע. ובכדי להיכנס למוזיאון אתם צריכים באופן סמלי רק את הסמארטפון שלכם מסיבה אחת – הזמנת הכרטיס נעשית באמצעות אפליקציה ייחודית.

airalo ad

ובטח תשמחו לדעת שמחיר הכניסה כולל לא רק כניסה למוזיאון אלא הרבה יותר מזה – הדרכת מולטימדיה באמצעות הסמאטרפון שלכם (כן, שוב המכשיר הזה שאי אפשר בלעדיו) ב-8 שפות שונות ושכל הכנסות המקום נתרמות לחולי מחלות קשות, למשל חולי מחלות ניווניות, פציעות בעמוד השדרה ועוד.

וזה לא הכל, כי ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני מועד הביקור במוזיאון שנמצא ב- Husova 21, להינות מהנחות לבני גילאים שונים, לרכוש את כרטיס הכניסה באמצעות כרטיסי אשראי או פייפאל, לקבל את הכרטיסים באמצעות המייל, הסמס או האפליקציה ובעיקר ליהנות מכניסה קלה למוזיאון – פשוט להביא את הסמארטפון איתכם כדי שיסרקו את קוד ההזמנה.

האיש ששווה מיליונים

זה אולי נשמע כמו יותר מדי לאיש אחד, אבל סטיב ג'ובס הוא זה ששינה את הדרך שבה אנחנו משתמשים במחשבים, שומעים מוזיקה (מי אמר MP3 ולא קיבל?), מתקשרים בינינו (מי אמר סמארטפון?) ורואים סרטים (פיקסאר). למעשה, החזון, הנחישות והפרפקציוניזם של סטיב ג'ובס גרמו לו לא רק לנפץ מיתוסים בכל תחום שבו נגע, אלא גם לשנות את המציאות לחלוטין בתחומים אלו.

הוא בעצמו אמר את המשפטים הבאים: "האנשים שהם מספיק משוגעים כדי לחשוב שהם יכולים לשנות את העולם – הם אלו שבאמת עשו זאת" ו-"הסיכון הכי גדול בחיים הוא לא לקחת סיכון". לכן, ממש לא פלא שהוא האמין ש"מחשבים הם כמו האופניים של המוח" ושהוא הרוויח מיליונים – מיליון דולר עד גיל 23, 10 מיליון דולר עד גיל 24 ו-100 מיליון דולר בגיל 25.

עוד אטרקציות בפראג? הנה:

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן