דירות בפראג לתיירות – גם אתם יכולים

ע"י

בקטגוריית:

אם ביקרתם בפראג בטח גם בראשכם עברה המחשבה לעבור לגור בעיר הכי יפה בעולם. אולי מגורים בפראג הם לא אפשריים מבחינת רובנו (משפחה, עבודה, מילואים וכו'), אבל אתם יכולים להגיע הכי קרוב למטרה באמצעות רכישת דירות לתיירות בפראג.

להגיע הכי קרוב למטרה
להגיע הכי קרוב למטרה

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות עוד סיבות למה כדאי לכם לעשות את זה. ואגב, אתם לא תהיו הראשונים כי רבים וטובים עשו זאת לפניכם. למשל, ציון קינן שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בנק הפועלים.

סיבה ראשונה – זה חוקי לחלוטין

בניגוד לערים אחרות בעולם, בפראג מותר ע"פ חוק לרכוש דירות ולהשכיר אותן לטווח קצר. בפראג בניגוד למקומות אחרים העירייה הבינה שהתיירות היא אחד מגורמי הפרנסה העירוניים העיקריים, כך שכדי לשמור על המצב יש לעשות הכל כדי שהתיירים יהיו מרוצים.


תכנון טיולים באנר

מכיוון שבפראג מתגוררים 2 מיליון איש אבל אוכלוסיית התיירים אליה היא פי 5 זה – המסקנה של העירייה היא הגיונית כי בתי המלון הקיימים פשוט לא עומדים בעומס, כך שאם לא יימצאו מקומות לינה לכולם העיר פשוט לא תהיה אטרקטיבית מבחינה תיירותית.

airalo ad

סיבה שנייה – זה עדיין זול יחסית

אמנם מחירי הדירות בפראג כולל דירות לתיירות רק עולים, אבל הם עדיין נחשבים לכאלו ששווים לכל נפש וכיס ישראלי – גם כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שדירות לתיירות בכל מקום הן לרוב יקרות יותר.

כאשר לוקחים בחשבון את התשואה הצפויה (8-12% בשנה), את התפוסה הגבוהה (כ-70% בשנה) ואת האפשרות להרוויח שוב בעתיד הודות למכירת הדירה בערך גבוה יותר – מתקבלת אופציה להשקעה שפשוט אסור לפספס.

סיבה שלישית –כלכלת צ'כיה

פראג היא עיר הבירה של צ'כיה והיא הראשונה ליהנות מהצמיחה הכלכלית של המדינה, למשל העובדה שיש בה תל"ג ותמ"ג ברמה עולמית, אבטלה אפסית ודירוג אשראי שישראל הגיעה אליו רק לאחרונה למרות שהיא מעצמת הייטק.

בנוסף, תאגידים עולמיים גדולים (גוגל, אמזון , יבמ ועוד) בחרו בפראג בתור יעד למשרדים שלהם – מה שמוכיח שעם כל הכבוד למקומות אחרים, לפראג כנראה יש יתרונות כלכליים תחרותיים במיוחד.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן