דירות בפראג

ע"י

בקטגוריית:

מחפשים דירות בפראג להשקעה וכבר מטפסים על הקירות מרוב תסכול? בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון ושאתם עושים את הבחירה הנכונה. אנחנו מצאנו 7 סיבות לרכוש דירות בפראג ומיד נפרט אותן אבל זה לא הכל – בהמשך הפוסט נסביר קצת על הרובעים ועל אפשרויות ההשקעה


סיבה למסיבה? בפראג יש 7

רכישת דירות בפראג לצרכי השקעה היא לא רק חכמה אלא גם בטוחה. לפניכם 7 סיבות טובות לרכוש דירות בפראג להשקעה:
1. הכלכלה הצ'כית היא אחת החזקות והיציבות בעולם והיא נהנית מצמיחה כלכלית מתמשכת.
2. מחירי הדירות בפראג רק עולים כך שאתם נהנים פעמיים: גם שכר דירה וגם דירה עם ערך שעולה ועולה.
3. הביקוש לדירות בפראג רק עולה בעיקר בקרב תושבי חוץ ועובדי הייטק. ורק שתדעו – חברות הייטק ענקיות כמו אמזון העבירו את משרדיהם לעיר
4. התשתיות העירוניות רק מתפתחות והעיר צועדת קדימה בבטחה
5. העיר מקושרת מבחינה תחבורתית לערים נוספות באירופה ובצ'כיה באמצעי תחבורה שונים (רכבות, כבישים מהירים, אוטובוסים, מטוסים ועוד), אבל גם בתוך העיר התנועה זורמת הודות לרכבת תחתית, חשמליות ועוד.
6. רוכשי דירות בפראג למטרות השקעה נהנים ממימון של עד 80% מבנקים צ'כים. המשמעות היא אחת – השכירות מחזירה את המשכנתא ואתם נשארים עם עודף מכובד.
7. רכישת דירות בפראג להשקעה יכולה להניב תשואה יפה שנעה בין 3-12% בשנה.


רוצים לחשוב על זה בשקט?
מזל שאנשי קונביז עשו את העבודה בשבילכםהם ממליצים על רכישת דירות בפראג בשכונות הבאות:
פראג 1 –הרובע ההיסטורי של העיר שכולל אטרקציות תיירותיות רבות. אמנם מבחינה נדל"נית רובע זה נחשב ליקר מכולם אבל גם התשואות גבוהות במיוחד, למשל דירות שמושכרות לטווח קצר לצרכי תיירות.
פראג 2 – הרובע שנחשב למרכז חיי הלילה העירוניים וגם כאן דירות להשקעה נחשבות ליקרות, אבל גם התשואה.
פראג 3- הרובע של מעמד הביניים העירוני, הסטודנטים והצעירים. מצד אחד מחירי השכירות כאן נמוכים אבל מצד שני זו השקעה בטוחה מסיבה אחת – הדירה תושכר במהירות ולא תעמוד ריקה.
פראג 4 –הרובע הגדול בפראג הן מבחינת אוכלוסייה והן מבחינת שטח שנחשב לרובע העסקי של העיר. כאן נמצאים משרדים ועסקים רבים וקניון פופולרי בשם "ארקדי פנקרץ" והיתרון הגדול – גישה נוחה מכל מקום לרכבת התחתית, מה שגורם למחירי השכירות להיות גבוהים במיוחד.
פראג 5 – רובע הוילות והייטק העירוני שמאוכלס דווקא ע"י אנשי המעמד הבינוני. גם כאן דירות להשקעה נחשבות ליקרות, אבל מצד שני הן יושכרו במהירות ובמחיר גבוה לאוכלוסייה איכותית.


תכנון טיולים באנר

וזוהי רק ההתחלה כי לפראג 20 מחוזות ואנחנו ממליצים לקרוא עוד כאן.

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן