דירות בפראג – גם לך יכולה להיות אחת!

הדירה הזאת בפראג יכולה להיות שלכם

אם גם אתם התאהבתם בפראג בטח תשמחו לדעת שאתם יכולים להיות הבעלים של דירות בפראג.

למעשה, רכישה של דירות בפראג לצרכי השקעה היא קלה היום יותר מאשר בעבר מכמה סיבות:


1. המחירים – המחירים של דירות בפראג נחשבים לנמוכים יחסית לבירות אירופאיות אחרות באותו סדר גודל תיירותי. יתרה מזאת, מומחים מעריכים שמחירי הדירות בפראג יעלו עם השנים כך שאתם מרויחים פעמיים : גם הנאה מדירה מניבה וגם מכירתה ברווח נאה.


תכנון טיולים באנר

2. הכלכלה – הכלכלה של צ'כיה נחשבת ליציבה במיוחד והיא אף אחת מהכלכלות היציבות באירופה. יציבות זו מושגת עקב מספר גורמים וביניהם האטרקציות התיירותיות של העיר, ההגירה החיובית ממנה נהנית העיר וההשקעות בעיר מטעם חברות בינלאומיות כמו אמזון.

airalo ad

3. המימון – משקיעים זרים שרוכשים דירות בפראג נהנים ממימון נדיב של 70-80% מטעם הבנקים המקומיים. אתם יכולים להיות רגועים ולהסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת : כל התהליך מתנהל בעברית באמצעות יועצי משכנתאות שמלווים אתכם עד המפתח. וכמובן שהשכירות מחזירה את המשכנתא ואתם נשארים עם עודף.

הדולרים אינם להמחשה אלא זו המציאות שתיהנו ממנה
הדולרים אינם להמחשה אלא זו המציאות שתיהנו ממנה

4. הפוטנציאל – כאמור, מחירי הנדל"ן בפראג רק עולים כך שאתם מרויחים בקלות : קונים בזול ומוכרים ביוקר ותוך כדי נהנים ממחירי שכירות גבוהים. ואגב, מס הכנסה על רווחי השכירות אתם משלמים רק פעם אחת מסיבה אחת : לישראל וצ'כיה יש הסכם למניעת כפל מס.

5. הניהול – רוכשים של דירות בפראג נהנים מחברת ניהול איכותית שעומדת לרשותכם בעברית 24/7 . אתם יכולים להיות רגועים ולהסיר דאגה מלבכם בכל מקרה של תקלה או קלקול. למעשה, יש מי שדואג לכם ודואג במקומכם ואתם לא צריכים לתפוס את המטוס הראשון.

6. השוכרים – מכיוון שפראג היא עיר שמושכת אליה הן צעירים צ'כים והן השקעות בינלאומיות אתם בטוחים. למעשה, דירות בפראג נחטפות כמו לחמניות טריות כך שהדירה שרכשתם לא תישאר ריקה.

7. המרחק – פראג נמצאת כשלוש שעות טיסה מישראל כך שתוכלו לבקר את הדירה שרכשתם בכל עת. אמנם רוב הסכויים שלא תידרשו לכך הודות לשירותיה של חברת הניהול, אבל במידת הצורך הטיסה קצרה וזולה.

8. הליווי – רוכשים של דירות בפראג נהנים מליווי צמוד בעברית בכל תהליך הרכישה עד המפתח. ליווי זה כולל שירותי עו"ד מקומי שמנוסה בעבודה עם משקיעי נדל"ן זרים. כך אתם מבטיחים שכל ההיבטים המשפטיים בתהליך הרכישה וברישום הנכס על שמכם יתבצעו כנדרש

אז למה אתם מחכים? בואו ללמוד עוד מהמומחים של קונביז.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן