דירות למכירה בצ'כיה

אדם אוכל לימון

אם אתם מחפשים דירות להשקעה בצ'כיה כדאי שתכירו את לוח הנדל"ן של צ'כיה. זהו לוח המכירות האינטרנטי היחידי שמציע דירות למכירה בצ'כיה בשפה העברית. לוח זה חוסך לכם חיפוש דירות למכירה בצ'כיה הן באופן ישיר והן באופן עקיף (באמצעות סוכני נדל"ן). לוח הנדל"ן מאפשר לכם לחפש דירות למכירה בצ'כיה לפי קריטריונים שאתם בוחרים. לבחירתכם מספר אופציות חיפוש שהופכות את החיים שלכם לקלים במיוחד כדי שלא תיראו ככה:

ככה נראים חייו של מי שלא מכיר את לוח הנדל"ן של פראג

חיפוש לפי אזור – אתם יכולים לחפש דירות למכירה בצ'כיה לפי ערים (ברנו, פילזן וערים נוספות) וכן לפי האזורים של העיר פראג.
חיפוש לפי גודל הדירה – אתם יכולים לחפש דירות למכירה בצ'כיה לפי גודלן החל מ-30 מ"ר וכלה ב-1000 מ"ר.
חיפוש לפי מספר חדרי הדירה – אתם יכולים לחפש לפי מספר החדרים החל מ-1+KK (חדר ומטבח) וכלה בדירות של 10 חדרים ויותר.
חיפוש לפי מחיר – אתם יכולים לחפש לפי מחיר הדירה החל ממיליון קרונות צ'כיות וכלה ב-100 מיליון קרונות
חיפוש לפי מצב הנכס – אתם יכולים לחפש דירות למכירה בצ'כיה לפי מצב הנכס, למשל משופץ, זקוק לשיפוץ מסיבי או קל, חדש מקבלן, מצב טוב מאוד או מצב מצוין
חיפוש לפי סוג הנכס – כאן אתם יכולים לחפש דירות למכירה בצ'כיה אבל גם נכסים אחרים, למשל בניינים, בתים פרטיים, נכס מפרויקט בנייה, קרקע, טירה, מלון ואפילו פרויקט בנייה שלם


תכנון טיולים באנר

וזה לא הכל כי כל נכס שמפורסם בלוח הנדל"ן של צ'כיה כולל מידע למשקיעים ולא מסתירים מכם כלום

הסתרת מידע? לא בבית ספרנו

airalo ad

למשל : מיקום, גודל הנכס, תמונות, עליית ערך עתידית, אפשרויות מימון, מפות ואפילו סרטי וידאו. כמו כן, נמסר מידע רב ככל האפשר אודות הנכס, למשל : קרבה לעורקי תחבורה, גודל החדרים וכל מידע שיכול לסייע למשקיע בהחלטת הקנייה.

אנחנו בטוחים שתוכלו להיעזר בלוח הנדל"ן של פראג טרם רכישת דירה להשקעה רק זכרו : תמיד כדאי להתייעץ עם המומחים של קונביז כדי לאפיין את הצרכים הספציפיים שלכם, למשל מבחינת מחיר, מיקום, גודל הדירה, מספר חדרים ועוד. יש כאלו שאפילו יורדים לרזולוציה של גודל המרפסת ומצב המעלית וזה לגיטימי לחלוטין. אז קדימה – הכה את המומחה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן