טיול מודרך מפראג לפארק הלאומי בוהמיה השווייצרית

ע"י

בקטגוריית:
בוהמיה - שוויץ הקטנה

אם אתם רוצים להכיר את צ'כיה כולה ולא רק את פראג – כדאי שתזמינו כרטיסים לטיול מודרך באנגלית שיוצא מעיר הבירה לפארק הלאומי בוהמיה השווייצרית. הטיולים נערכים כל יום ומתחילים בשעה 07:00 מחניון תחנת הרכבת המרכזית של פראג (Wilsonova 300/8) וצפויות לכם כ-12 שעות של הנאה.

כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שהנסיעה לפארק ובחזרה נעשית במיניוואן ממוזג שמתאים ל-8 אנשים (יש בו אפילו אינטרנט אלחוטי חופשי), שהסיור כולל את דמי הכניסה לפארק וארוחת צהרים התוצאה אחת – סיור שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד.

מה מצפה לכם בסיור?

בוהמיה השווייצרית שמכונה גם שווייץ הצ'כית נמצאת בצפון-מערב צ'כיה ליד העיירה דצ'ין והגבול הגרמני. הפארק הלאומי במקום נמצא בשתי גדותיו של נהר האלבה ולמרגלות הרים באותו שם.


תכנון טיולים באנר

הרים אלו עשויים מאבן חול, כך שלא פלא שהפארק מלא בקניונים ובערוצים שאותם ניתן לחקור ברגל או בשיט. לכן, הדרך הטובה ביותר ליהנות מהפארק היא באמצעות סיור מודרך שמכסה את האטרקציות העיקריות במקום, למשל:

airalo ad

הליכה לאורך גשר Bastei מעל נהר Elbe והתרשמות מתצפית נוף מרהיבה ביופייה, צפייה ב-Pravčická brána (שער מאבן חול שנחצב במהלך השנים ע"י רוח וגשם בלבד ונחשב לגדול מסוגו באירופה) וגולת הכותרת – טיול במורד קניון Kamnitz ושיט בסירה דרך יער סבוך, מה שיאפשר לכם להכיר מקרוב נוף בן מיליון שנה.

Pravčická brána
Pravčická brána

איך מזמינים כרטיסים?

את הכרטיסים מזמינים באמצעות אפליקציה סלולרית ומקבלים את האישור להזמנה לפי בחירתכם: דרך האפליקציה, במסרון או במייל, כך לצורך הצטרפות לסיור כל שתצטרכו לעשות הוא להציג את הטלפון הנייד שלכם למדריך.

  • התשלום מתבצע אף הוא על פי בחירתכם באמצעות כרטיסי אשראי בינלאומיים (ויזה/מאסטר קארד) או פייפאל.
  • ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני היציאה או להחליפה בסיור אחר.

אמנם  אין סיכוי שתפספסו את המדריך (הוא לובש חולצה כחולה של Cayman Travel ועונד תג עם שם ותמונה), אבל מומלץ להגיע לנקודת המוצא לפחות 15 דקות לפני השעה הנקובה. להזמנות הקליקו כאן והבטיחו לעצמכם יום טיול שלא תשכחו.

שאלות נפוצות

האם נדרשת הרשמה מראש כדי לבקר בפארק הלאומי בוהמיה השוויצרית?

לרוב לא נדרשת הרשמה מראש, אבל מומלץ לעשות זאת כדי להבטיח את מקומכם באטרקציות השונות (למשל שיט בסירה) וליהנות מסיור של מדריך מקצועי. להזמנות הקליקו כאן

איך מגיעים מפראג לפארק הלאומי בוהמיה השוויצרית?

ניתן לנסוע באמצעות רכב שכור, אבל כדי ליהנות מהדרך, מכניסה ללא תור לאטרקציות ומהדרכה של מדריך מקצועי מומלץ להגיע באמצעות טיול מודרך מפראג. כל הפרטים כאן באתר.

האם הכניסה לפארק הלאומי בוהמיה השוויצרית כרוכה בתשלום?

כן, אבל אתם יכולים לחסוך לעצמכם את הטרחה (למשל החלפת כסף או תשלום באשראי שכרוך בעמלה) באמצעות הזמנת סיור מודרך במקום שנעשה דרך אפליקציה סלולרית. קל, פשוט, נוח ויש אפילו אפשרות לביטול עד 24 שעות לפני. כל הפרטים כאן באתר.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן