15 המלצות לטיול מחוץ למרכז התיירותי השחוק של פראג [מסלולי טיול מיוחדים]

בייגלה ובירה

אם אתם מחפשים מסלולי טיול מיוחדים בפראג שהם לא כמו של כולם, בטח תשמחו לדעת שזה בהחלט אפשרי. אספנו עבורכם 15 אטרקציות שהן לא במסלול השחוק, כך שתוכלו ליהנות מהעיר הכי יפה בעולם בדיוק כמו שאתם רוצים. ורמז להמשך – הכינו את הטלפון הנייד שלכם כי את כל האטרקציות מזמינים דרך אפליקציה סלולרית…

משחק חפש את המטמון

אם אתם אוהבים היסטוריה – הגעתם למקום הנכון. האטרקציה הבאה מאפשרת לכם ללכת בפראג הימי-ביניימית והגותית ולהכיר אותה דרך עיניו של קארל ה-4, מי שהיה אז שליט צ'כיה ונחשב לאיש שהפך את פראג למה שהיא היום (רמז- העיר הכי יפה בעולם).

המשחק מתחיל בכיכר ואצלב ומגלה לכם באנגלית את הסודות שמאחורי האתרים המפורסמים של העיר (השעון האסטרונומי, טירת פראג כולל קתדרלת ויטוס הקדוש, גשר קארל ועוד), אבל לא רק כי אתם תגלו כיכרות וקתדרלות שמוכרים רק ליודעי ח"ן.


תכנון טיולים באנר

כמובן שכל אתר יוביל אתכם לאתר הבא, כך שלא תצטרכו מפה, מדריך, גי.פי.אס או אפילו חיבור לאינטרנט. וכמובן שניתן להתפצל ליחידים ולהתחרות אחד נגד השני. ממש קרב גלדיאטורים אמיתי כמו פעם. מידע נוסף על החוויה יש פה וכרטיסים ניתן לרכוש פה.

airalo ad

ביקור בבית הפרפרים

אם אתם חושבים שפראג היא עיר קסומה, אתם בהחלט צודקים אבל לא לגמרי. חכו עד שתכירו את בית הפרפרים שנמצא במיקום הכי מושלם שיש : הקומה ה-1 של חנות הצעצועים המליס. במקום יש 30 זנים שונים של פרפרים, כך שמאות פרפרים ירחפו סביבכם כל הזמן.

אם אתם רוצים להוציא את המיטב מגן העדן הטרופי שנמצא בלב האורבניות יש לנו כמה המלצות: הזמינו מקומות כאן, לבשו בגדים בהירים והתיזו על עצמכם בושם בניחוח פרחים. הפרפרים יימשכו אליכם ואתם תיהנו מתמונות סלפי שיגרמו לחברים בבית לחשוב שאתם באיים האזוריים, ברפובליקה הדומיניקנית או בכל יעד אקזוטי אחר. עוד בהרחבה על בית הפרפרים.

שיט על נהר הולטאבה וביקור בגן החיות

אם אתם רוצים לתפוס כמה ציפורים במכה אחת בביקור שלכם בפראג, למה שלא תעשו זאת הלכה למעשה? אנחנו מדברים כמובן על אפשרות ליום טיול שכולל כל מה שרק יכולתם לחלום עליו: נסיעה בחשמלית, שיט על נהר הולטאבה שנמשך כשעתיים וכולל הדרכה באנגלית וכיבוד קל, ביקור בגן החיות שנחשב לאחד הטובים בעולם ונסיעה חזרה באוטובוס.

ילדים בני כל הגילים יעופו על זה (כולל סבא וסבתא). זאת גם ההזדמנות שלכם להרביץ בילדים קצת תורה, למשל ללמד אותם ניווט (מקבלים מפה של גן החיות) ולהסביר להם למה דרקוני קומודו לא מתרבים בתנאי שבי. להזמנות הקליקו כאן והבטיחו שבפעם הבאה שתשמעו "משעמם לי" זה יהיה בבית. עוד על האטרקציה הזו כאן: שייט על נהר הולטאבה וביקור בגן החיות.

לטאת קומודו בגן החיות של פראג
לטאת קומודו בגן החיות של פראג

סיור מודרך בנושא הבירה וביקור במוזיאון הבירה

אם אתם רוצים להבין למה בצ'כיה הבירה זולה ממים– אתם חייבים להירשם לסיור הזה שנמשך 3 שעות וכולל הדרכה באנגלית. הסיור כולל לא רק ביקור בפאבים עירוניים, סיפורים, אנקדוטות, ארוחת ערב והרבה בירה טובה, אלא גם היסטוריה, גסטרונומיה וכלכלה כך שיש לכם סיבה טובה להצטרף.

בסיום הסיור תוכלו להמשיך את החוויה במוזיאון הבירה עם סיור מודרך שנמשך 90 דקות (וכמובן עוד בירה). אנחנו חושבים שזאת הדרך האותנטית ביותר להכיר את התרבות הצ'כית, אבל למה שלא תיווכחו בעצמכם ותירשמו לסיור? ההנאה מובטחת. וטיפ אחרון מאיתנו – הזמינו מראש הסעה חזרה למלון כי אם שותים לא נוהגים…

סיור בעקבות העבר הסובייטי של העיר וביקור במוזיאון הקומוניזם

אמנם זו תקופה בהיסטוריה שהצ'כים היו רוצים לשכוח, אבל גם הם יודעים שאם אי אפשר לשכתב את ההיסטוריה לפחות אפשר ללמוד ממנה. זאת בדיוק המהות של האטרקציה הבאה – הכרת העבר הקומוניסטי של פראג בפרט ושל צ'כיה בכלל. הסיור באנגלית נמשך שעתיים וכולל סיפורי גבורה לצד מחאות, כך שאתם הולכים להכיר את הרוח הצ'כית בתקופה האפלה ההיא.

בואו לגלות את החיים מאחורי מסך הברזל לרבות שפיכות הדמים, אכזריות, פרנויה, אלימות ולצפות בחומרים ארכיונים ובממצאים שונים שהם רק קצה המזלג של מה שהיה אז. אם אהבתם את סדרת הילדים מנהרת הזמן ותמיד רציתם להיות חלק ממנה – עכשיו זו ההזדמנות שלכם. הזמינו את הסיור כאן והרגישו כמו דאג וטוני. לפרטים נוספים על הסיור.

סיור בעקבות רוחות הרפאים העירוניות

אם אתם אוהבים מיסטיקה ואווירה אותנטית של ימי הביניים – הסיור הזה בול בשבילכם. שעה וחצי שכולה ההיסטוריה האפלה של פראג שמקימה לתחייה את פראג כפי שהייתה פעם. הסיור כולל הדרכה באנגלית והסברים על כל הרציחות, הקללות, שדים, רוחות רפאים ושאר סיפורי פולקלור אורבניים שלא תוכלו שלא להאמין להם.

וזה לא הכל כי אתם תבקרו גם במוזיאון האלכימאים והקסמים כולל צפייה בתערוכות על הצד האפל של המדע, תכירו מקרוב את סיפורו של השלד ממגדל השעון האסטרונומי, תשחזרו הוצאות להורג בכיכרות העיר השונות ובעיקר – תרעדו "קצת מקור וקצת מפחד" ותגלו שאפשר לשלב בהצלחה פחד אלוהים ושכרון חושים. להזמנות הקליקו פה

קונצרט צהריים בארמון לובוקוביץ במצודת פראג

האטרקציה הזאת יכולה להיות גולת הכותרת התרבותית של הביקור שלכם בפראג – סיור קולי ב-7 שפות שנמשך שעה בארמון לובקוביץ שמסתיים בקונצרט מתחת לפרסקו מהמאה ה-17. הסיור כולל צפייה ביצירות מופת של גדולי האמנים כמו ולסקאז, ברויגל ואחרים וצפייה בתווים המקוריים של הסימפוניות שנכתבו ע"י בטהובן, היידן ומוצרט.

רק קחו בחשבון שהארמון הוא לא רק המבנה הפרטי היחידי בכל טירת פראג, אלא גם נבנה במאה ה-16- מה שמבטיח לכם חוויה אקוסטית שטרם הכרתם. אמנם הסיור נערך 4 פעמים ביום (ב-, ב-12:00, ב-11:00, ב-14:00 וב-15:00), אבל הקונצרט מתקיים רק פעם ביום (בשעה 13:00) – מה שהופך אותו לסיום האולטימטיבי לביקור בטירה הכי גדולה בעולם. להזמנה ליחצו כאן

ארמון לובקוביץ בטירת פראג
ארמון לובקוביץ בטירת פראג

סיור טעימות בירה

אם שמעתם שצ'כיה היא בירת הבירה העולמית, אבל לא הבנתם למה זו ההזדמנות שלכם לתקן את המעוות. הסיור הזה מוקדש לבירה וכולל טעימות של 7 בירות שהן אמנם מקומיות (4 ממבשלות תעשייתיות ו-3 ממבשלות קטנות), אבל כולן באיכות עולמית כך שתבינו לבד למה צ'כיה היא אלופת העולם בתצרוכת בירה.

סיור הטעימות נמשך שעה וחצי וכולל הרבה יותר מבירה, למשל סקירה היסטורית על הנושא מפי מומחה, הכרת השלבים השונים בהכנת הבירה, הסבר על הטעמים השונים  וטעימה של Hermelín, גבינה מקומית שהולכת מצוין עם השתייה שלכם. ואתם יכולים להירגע, למרות שמדובר בטעימות הבירות יוגשו לכם בכוסות רגילות כך שהחוויה שלכם תהיה מושלמת. פרטים נוספים על האטרקציה ניתן לקרוא פה.

עלייה למגדל השעון האסטרונומי

כולכם בטח מכירים את מגדל השעון האסטרונומי של פראג, אבל האם אי פעם חשבתם איך הוא נראה מבפנים? הסיור הזה הוא ההזדמנות שלכם לא רק להכיר את השעון האסטרונומי מזווית ייחודית, אלא גם לחזור 600 שנה אחורה. בסיור תוכלו להכיר את ההיסטוריה של השעון מהמאה ה-15 ועד היום, ללמוד על המשמעות שלו לעיר פראג (כולל האגדות האורבניות השונות) ובעיקר- לתצפת על פראג ממרומי המגדל ולחוות נוף שלא תראו משום מקום אחר בעיר.

ורק כדי להכין אתכם עוד יותר למה שמחכה לכם – הידעתם ש-75% מחלקיו של השעון הם עדיין מקוריים ושהוא השעון האסטרונומי הפעיל הוותיק בעולם? הזמינו כרטיסים כאן והבטיחו שתדעו את כל זה ועוד. לפרטים נוספים על האטרקציה לחצו פה

שיט בסירה עם גג מזכוכית

את זה עוד לא עשיתם. שיט לילי בסירה עם גג וקירות מזכוכית שיאפשר לכם לראות את פראג מזווית אחרת: מצודת פראג, גשר קארל, גבעת פטרין, העיר העתיקה (מאלה סטרנה), רודולפוניום, הבית הרוקד ואתרים מפורסמים אחרים שמוארים באור יקרות.

השיט נמשך 3 שעות וכולל ארוחת ערב בסגנון בופה של מאכלים בינלאומיים וצ'כיים מסורתיים (יש אפשרות לארוחה צמחונית וטבעונית), מוזיקה חיה, כוסית פרוסקו עם העלייה לסיפון, הדרכת אודיו ומפות מודפסות ואון-ליין (כולם בכמה שפות) ובעיקר – הרבה אפשרויות לצילום לילי על רקע העיר הכי יפה בעולם (יש וייפי על הסיפון, כך שתוכלו לקבל לייקים מיד).

הסירה כוללת סיפון מבודד מרעש ועמיד בתנודות ואפשרות לשדרוג לכיסא ליד החלון, מה שמבטיח שהשיט שלכם יהיה פשוט מושלם. להזמנות הקליקו כאן.

ארוחת ערב בסגנון ימי הביניים עם משקאות ללא הגבלה

זאת הולכת להיות ארוחה שלא תשכחו. 3 שעות של ארוחה בסגנון ימי הביניים עם משקאות ללא הגבלה (בירה, יין ומשקאות קלים) והופעת בידור ששל שעתיים וחצי כוללת חרבות, להטוטנים, רקדניות בטן והרבה מוזיקה ואווירה ימי-ביניימית של טברנה אותנטית.

אתם יכולים לבחור בין 6 תפריטי שונים של 3-5 מנות כולל אפשרות לתפריטים צמחונים, טבעונים, נטולי גלוטן, ארוחת ילדים ואפילו תפריט בהתאמה אישית אם מבקשים זאת מראש, כך שאין סיכוי שתישארו רעבים. הארוחה מתאימה לילדים מגיל 4 ולקבוצות של 20 איש ומעלה, אבל לצערנו לא לנכים. הביאו אתכם בגדים נוחים כי אתם הולכים לפתוח לפחות כפתור אחד… הזמנות ניתן לעשות פה.

טיול משפחתי

אם טסתם לפראג בעבר לטיול רומנטי, אבל הפעם חזרתם עם הילדים לטיול משפחתי – זה הסיור בשבילכם וההזדמנות שלכם לשתף גם אותם בנפלאותיה של העיר היפה בעולם. הסיור הזה מתאים לקבוצה של עד 10 אנשים, מתקיים במרכז העיר ונמשך שעתיים שלא תרגישו שיעברו. 

במהלך הסיור אתם והילדים תכירו את הסיפורים והאגדות של העיר, תחוו את האתרים המפורסמים מנקודת מבט אחרת ותגלו ממקור ראשון (מדריך דובר אנגלית וצ'כית) את כל הסודות האורבניים שרק המקומיים מכירים. אנחנו בטוחים שאתם תראו את העיר באור שונה ותיהנו לא פחות ואולי יותר מהילדים שלכם. מחכים לכם בכניסה לטירת פראג, אז למה אתם מחכים? הזמינו מקומות כאן.

נסיעה בסאגווי

אם אתם בעניין של איכות הסביבה, אין שום סיבה שלא תשמרו על הפלנטה גם בפראג כי העיר פשוט מושלמת לזה. בדיוק בשבילכם המציאו את האטרקציה הבאה – נסיעה בסאגווי בשכונות הלא-מוכרות של פראג בלוויית מדריך מקומי, כך שאתם נהנים פעמיים : גם מכירים את פראג הלא-מוכרת וגם שומרים על הסביבה.

הטיול נמשך 1.5-3 שעות, כולל איסוף במונית מהמלון שלכם, מתחיל בשעה הנוחה לכם ונערך ב-6 שפות (צ'כית, אנגלית, גרמנית, צרפתית, רוסית וספרדית), כך שהבחירה כולה שלכם. בנוסף, הסיור כולל הדרכה לנסיעה בסאגווי, קסדה, מעיל גשם, בקבוק מים, כפפות או ג'קט במידה והסיור נערך בחורף. הסיור מתאים לילדים מגיל 8 ולאנשים ששוקלים עד 120 ק"ג, כך שאין לכם תירוצים. הירשמו כאן והבטיחו את מקומכם.

מסע בפראג בעקבות פרנץ קפקא

בואו לגלות את ההיסטוריה של פראג דרך העיניים של פרנץ קפקא, הסופר הצ'כי הכי מפורסם בעולם שהכניס ללקסיקון העולמי את המילה "קפקאי". במסגרת הסיור שנמשך שעה וחצי אתם תשלבו חדש וישן: תפתרו חידות הקשורות לפראג (דרך הטלפון הנייד, כמובן) שכל פתרון יעביר אתכם לאתר הבא שכולם קשורים לסיפור חייו כמו בית העירייה, מגדל אבק השריפה, הפסל ההפוך של הסוס בכיכר ואצלב, הפסל של ראשו של קפקא ועוד.

המסע הוא שילוב מושלם של חדר בריחה באוויר הפתוח, סיור מודרך באנגלית ומשחק "חפש את המטמון", כך שאתם לא צריכים מפה, חיבור אינטרנטי, גי.פי.אס או מדריך. ניתן להתחלק לקבוצות קטנות או ליחידים שישחקו זו כנגד זו, הכל תלוי בכם אבל דבר אחד בטוח – אם אתם אוהבים הרפתקאות אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא להירשם כאן.

נסיעה במכונית וינטאג'

הנסיעה ברחבי פראג נעשית בסגנון וי.אי.פי שאתם כמובן הסלב. הסיור כולל הדרכה באנגלית מפי הנהג לקבוצה שמונה עד 6 אנשים, כאשר נקודת המוצא והחזרה היא מלון אינטרקונטיננטל פראג. המכונית ממוזגת (בחורף תיהנו גם מחימום, שמיכות ופרווה) ואתם יכולים לבחור בין שתי אפשרויות: מרצדס בנץ 70 או אלפא רומיאו ספיידר.

הנסיעה נמשכת שעה או שעתיים לא כולל עצירות לתצפית ולתצלום והסירו דאגה מלבכם – במקרה של גשם תיהנו מגג מתקפל. וינטאג' אמיתי כבר אמרנו? להזמנות…

שאלות נפוצות

האם יש מסלולי טיול מיוחדים בפראג?

כמובן! אמנם פראג היא עיר מתויירת במיוחד, אבל יש מקומות ואטרקציות שרק המקומיים מכירים. הקליקו כאן וגלו את הסודות שלא רוצים שתדעו.

האם יש אטרקציות בפראג שמתאימות לילדים?

בוודאי! פראג היא עיר אידיאלית לכל המשפחה ולא רק לזוגות רומנטיים ויש בה שפע של אטרקציות לכולם. לפניכם 10 המקומות הכי טובים לבילוי עם ילדים בפראג.

מתי כדאי לטוס לפראג?

פראג קסומה בכל עונה, אבל אנחנו ממליצים להגיע בסתיו. גם פחות תיירים וגם שלכת רומנטית שאין במקומות אחרים. וכמובן שהעיר תעמוד כמעט כולה לרשותכם והתורים לאטרקציות יהיו קצרים. אז קבענו?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן