להרגיש כמו מלכים בפראג

החלפת כסף בפראג - אפשר גם אחרת

רוצים להרגיש כמו מלכים בפראג בלי לפשוט רגל ויד? בטח תשמחו לדעת שזה אפשרי. מצאנו לכם מלון שגם נמצא במרכז העיר אבל מבודד מרעש, גם זול להפליא וגם כשר. חושבים שמדובר במתיחה או במדע בדיוני? המשיכו לקרוא וגלו שמדובר במציאות.

בואו להכיר את מלון קינג דיוויד בפראג – מלון שכולל 69 חדרים בלבד ברמה של 5 כוכבים במרחק הליכה מהשכונות ז'יז'קוב ווינוהרדי, שתיים מהשכונות הכי איכותיות בפראג. פראג כמובן מומלצת לתיור כל השנה, אבל אנחנו ממליצים להגיע בתחילת ספטמבר כדי ליהנות מפסטיבל וינובראני – פסטיבל יין מסורתי שמתכתב בהצלחה עם העובדה שבעבר שכנו כאן כרמים.

במלון ספא, מקוואות לנשים וגברים, חדר כושר, בית כנסת, בריכה מקורה שפועלת כל השנה, אינטרנט אלחוטי חינם, שירות הסעות חינמי אל ומשדה התעופה, אפשרות לתפריט תזונה מותאם אישית, שירותי המרת מטבע, דלפק קבלה שפועל 24/7, שירות צחצוח נעליים ואפילו חדרים שמותאמים לנכים וצוות דובר עברית. ואגב, אם אתם עושים שימוש במיטות הקיימות בחדר – לא תחויבו בתשלום נוסף לילדים עד גיל 12. אמרנו לכם שתרגישו כמו מלכים?


תכנון טיולים באנר

airalo ad

אל תאמינו לנו – תקראו ביקורות של מי שכבר היה שם…

אבל למה שתאמינו לנו שהאינטרנט מלא בתשבוחות? למשל, בניה טוען באתר למטייל שמדובר במלון במיקום נהדר עם אוכל בשפע. והוא לא לבד. סקר שמופיע באתר הנ"ל ושמבוסס על יותר מ-2000 חוות דעת נתן למלון ציונים גבוהים :8.5 נקודות מתוך 10 אפשריות בתחומי הניקיון, הארוחות, המתקנים, המיקום והחדרים. אמנם בנושא השירות המלון קיבל "רק" 8.4 נקודות מתוך 10 אפשריות, אבל אנחנו בטוחים שהנושא בטיפול.

גם בבוקינג המלון מקבל ציונים גבוהים, למשל בתחום האינטרנט האלחוטי 9.2 נקודות מתוך 10 אפשריות, בתחום הניקיון 8.9 נקודות, בתחום הנוחות 8.7, בתחום הצוות 8.6, בתחום המתקנים והמיקום 8.3. ובתחום התמורה למחיר "רק" 8.1 נקודות. לא פלא שאפרת טענה באתר שמדובר ב"מלון מפנק" או במילים אחרות – גם היא הרגישה כמו מלכה…

וזה לא הכל כי גם באתר טריפאדוויזור המלון זכה לציונים גבוהים ובמספרים – 4.5 נקודות מתוך 5 אפשריות. הדירוג מבוסס על יותר מ-600 חוות דעת ו-75% מהן טענו שהמלון מצויין, אפילו כאלה שאינם יהודים. למשל Yvette מצרפת טוענת ששער החליפין במקום טוב יותר מאשר במקומות אחרים בעיר, למשל במשרדי החליפין במרכז העיר. ואנחנו אומרים – למה שלא תיווכחו בכך בעצמכם?

החלפת כסף בפראג - אפשר גם אחרת
החלפת כסף בפראג – אפשר גם אחרת

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן