לקנות דירה בפראג

אישה מביטה במחשב בתוך משרד

אם אתם רוצים לקנות דירה בחו"ל לצרכי השקעה למה שלא תעשו את זה בפראג? מיד נפרט לגבי הסיבות לכך אבל כדאי שתדעו מראש: בפראג אתם יכולים להינות מהטבות רבות כמשקיעים זרים כמו משכנתא של 70-80%, הטבות מס שונות ועוד. ועכשיו הגיע הזמן לדעת למה לקנות דירה בפראג דווקא.

  • סיבה מספר 1 – הכלכלה : הכלכלה של צ'כיה הולכת ומתחזקת וכבר כיום נחשבת לאחת מהכלכלות היציבות והצומחות בעולם. פראג כמובן כבירת צ'כיה היא הנהנית העיקרית מכך
  • סיבה מספר 2 – הנדל"ן: מחירי הנדל"ן בפראג עולים ואפילו המשבר של שנת 2008 לא השפיע עליהם במידה רבה. לדוגמה : בשנת 2016 לבדה עלו מחירי הנדל"ן בעיר ב-8% והיד עוד נטויה…
  • סיבה מספר 3 – ההייטק: פראג נהנית מחברות הייטק רבות שקבעו בה את משכנן (למשל גוגל ואמזון), מה שמעלה את מחירי השכירות.
  • סיבה מספר 4 – התשתיות: העיר פראג מתפתחת מבחינת התשתיות
  • סיבה מספר 5 – התחבורה : פראג נהנית מקשרי תחבורה עירוניים ובין-עירוניים הן לערי השדה והן ליעדים אירופאים אחרים, למשל שדות תעופה, רכבות תחתיות, אוטובוסים, רכבות, חשמליות ועוד.
  • סיבה מספר 6 – האוכלוסיה : אוכלוסיית פראג רק גדלה וחלומו של כל ילד צ'כי הוא לגור בפראג בבגרותו. גם לכך יש השפעה על מחירי השכירות כי הביקוש עולה על ההיצע.

למעשה, אם ברצונכם לקנות דירה בפראג אתם צפויים להינות מתשואה שנתית שנעה בין 3-12%. אולי תתפלאו לדעת אבל התשואה הסופית תלויה אך ורק בכם מסיבה אחת: התשואה היא פונקציה של משך ההשכרה, גודל הדירה, מיקום הדירה ופרמטרים נוספים.

בכל מקרה, הרעיון של לקנות דירה בפראג אין משמעו שאתם מחוברים לעיר באזיקים. קניית דירה אינה חתונה קתולית ואתם תמיד יכולים למכור את דירתכם ואפילו להרויח מכך. כי להזכירכם מחירי הנדל"ן בפראג רק עולים עם השנים.


תכנון טיולים באנר

ומה אתם צריכים לעשות כדי לקנות דירה בפראג? רק ליצור קשר עם חברת קונביז ולהתחיל ליהנות מכל היתרונות של נכס מניב בפראג . רק תזכרו איפה שמעתם על זה לראשונה ומי המליץ לכם.

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן