מחירים בפראג – תיירות

שופינג בהישג יד בפראג

אם אתם שואלים את עצמכם לגבי רמת המחירים בפראג בתחום התיירות אתם לא לבד. אמנם רבים חוששים שהמחירים בפראג גבוהים אבל אתם יכולים להיות רגועים מסיבה אחת – נכון לדו"ח מחירי המחייה בפראג בשנת 2015 (שפורסם כמובן רק ב-2016) התברר שפראג זולה במיוחד.

למשל, אכילה במסעדות בפראג נעה בין 30-150 קרונות צ'כיות ששוות ערך לכ-5-30 ₪. אמנם תלוי אם הזמנתם משולש פיצה, נקניקיה גדולה, קפה, ארוחה ליחיד עם שתייה או אם אכלתם במסעדת מזון מהיר אבל דבר אחד ברור – המנות בפראג גדולות וטעימות ואתם לא תישארו רעבים.

בכל זאת רוצים לחסוך?

גם בתחום התחבורה הציבורית אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי נכון ל-2015 המחירים שפויים, למשל כרטיס חופשי יומי עולה כ-100 קרונות צ'כיות, כרטיס חופשי ל-3 ימים עולה כ-300 קרונות ומונית בתוך העיר עולה כ-200 קרונות. חשוב להדגיש שכרטיסי חופשי יומי/תלת יומי כולל את כל אפשרויות התחבורה בפראג (רכבת, מטרו, אוטובוס וחשמלית), כך שאתם מרוויחים ובגדול.


תכנון טיולים באנר

אם החלטתם לחסוך ולרכוש מזון בסופרמרקטים בטח תשמחו לדעת שאתם מרוויחים ואפילו פעמיים : גם מוצרים טריים ואיכותיים וגם מחירים נוחים לכל נפש וכיס. למשל, ליטר חלב טרי וכיכר לחם עולים רק כ-20 קרונות (פחות מ-4 ₪), חבילת ספגטי יכולה להגיע ל-40 קרונות צ'כיות (8 ₪), בקבוק של חצי ליטר בירה מקומית איכותית עולה כ-15 קרונות צ'כיות, קילו סינטה רק כ-300 קרונות (כ-50 ₪) ואלה כמובן רק דוגמאות.

airalo ad

https://www.youtube.com/watch?v=gBlRAmZo0ps

ועוד לא דיברנו על העובדה שאם אתם חולקים את המונית עם אנשים נוספים – המחיר ממש מצחיק ומסתכם בכ-10 שח לאדם. אמנם יש סיכוי שהמחירים בפראג בתחום התיירות השתנו מעט מ-2015, אבל עדיין זו אחת המדינות היחידות בעולם שבה הבירה זולה ממים והמשמעות אחת – אתם נהנים מחופשה שהיא לא רק איכותית אלא גם זולה להפליא.

וזוהי רק ההתחלה

בטח תשמחו לדעת שהמחירים האלו נכונים לפראג, כך שרוב הסכויים שבפריפריה הצ'כית תהנו ממחירים נוחים עוד יותר. אבל גם אם תישארו בפראג עצמה אתם יכולים להיות רגועים – מדובר בבירת הקניונים האירופאית ויש בה יותר קניונים פר מטר מכל עיר אחרת באירופה. הקניונים בפראג לא רק פתוחים במשך שעות ארוכות, אלא רובם בנויים ליד או על תחנות מטרו כך שהגישה אליהם נוחה להפליא.

למעשה, חופשה בפראג היא עסקה משתלמת לכל הדעות ובעיקר לכיס שלכם. ואנחנו אומרים – מי שחושב שפראג היא עוד עיר קומוניסטית לשעבר שהפכה את עורה טועה ובגדול. אתם כמובן מוזמנים להגיע לפראג ולהיווכח בכך בעצמכם ועצה שלנו – הזמינו טיסה באמצעות חברות הצ'רטר למיניהן ותיהנו גם ממחיר טוב גם פה. כי אם לא – תיאלצו לראות את פראג רק במסגרת מציאות מדומה…

לראות את פראג במציאות מדומה זה לא אותו הדבר כמו המציאות
לראות את פראג במציאות מדומה זה לא אותו הדבר כמו המציאות

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן