עבודה בצ'כיה

ע"י

בקטגוריית: ,
חדר ישיבות

אם אתם מחפשים עבודה בצ'כיה בטח תשמחו לדעת שמחכים לכם בזרועות פתוחות. השטיח שיפרש לכבודכם לא יהיה אדום אלא אדום-כחול-לבן כצבעי הדגל הצ'כי ושימו לב : אם אתם עוסקים בתחומים שנחשבים למבוקשים ולנדרשים בצ'כיה אתם נהנים פעמיים – גם משכורות גבוהות וגם יוקרה מקצועית.

למשל : אם אתם רופאים אתם תיהנו ממשכורות ממוצעות של 90,000 קרונות צ'כיות בחודש. לרשותכם עומד מחשבון מט"ח שיעזור לכם לדעת כמה זה בדיוק, אבל רק נרמוז שזה הרבה יותר משתלם מאשר בארצנו הקטנטונת. אז רופאי ילדים, נשים, פנימאיים, פסיכיאטרים, מרדימים ורדיולוגים – צ'כיה בניגוד ללונדון כן מחכה לכם.

גם יוצאי חיל האויר למיניהם יכולים ליהנות בצ'כיה מעדיפות כי במדינה מחפשים אותם בנרות . אז אם אתם פקחי טיסה, טייסים, נווטים או טכנאי מטוסים כדאי שתתחילו ללמוד צ'כית כי המשכורות בתחום זה נחשבות לגבוהות ביותר בצ'כיה.


תכנון טיולים באנר

אמנם כמו בכל מדינה גם לפני עבודה בצ'כיה יש להסתגל לתרבות המקומית, לבירוקרטיה וללמוד שפה חדשה אבל לרשותכם עומדים המומחים של קונביז שעושים הכל פשוט יותר. אנשי החברה ליוו כבר לקוחות מרוצים רבים ובנו לכל אחד חבילה אישית של ייעוץ. אתם מוזמנים לקבל המלצות מהחברות אל-על, רימקס ואדם מילא.

airalo ad

אז למה אתם מחכים? בואו ליהנות משירותיה של העיר שנחשבת ליפה בעולם וגם להתפרנס בכבוד מהמקצוע שלכם. אנחנו חושבים שזוהי הצעה שאסור לסרב לה ותתפלאו, הצעות כאלה ניתן לקבל בחיים ולא רק בסרטי הסנדק.

איזה מקצועות נחשבים למבוקשים ביותר בצ'כיה?

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, המקצועות הכי מבוקשים (ובהתאם לכך גם הכי מתוגמלים) בצ'כיה הם רופאים לסוגיהם ועובדים בתחום התעופה כמו פקחי טיסה, טייסים, נווטים או טכנאי מטוסים

מה צריך לעשות כדי להגדיל את הסיכויים להתקבל לעבודה בצ'כיה?

כמו בכל מדינה גם לפני עבודה בצ'כיה יש להסתגל לתרבות המקומית, לבירוקרטיה וללמוד שפה חדשה. קראו כאן על טיפים ללמידה קלה של השפה הצ'כית

האם יש דרך קלה להתקבל לעבודה בצ'כיה?

כן. המומחים של קונביז עומדים לרשותכם כדי להקל על קליטתכם בעולם העבודה בצ'כיה. אנשי החברה ליוו כבר לקוחות מרוצים רבים (למשל אל-על, רימקס ואדם מילא) ובנו לכל אחד חבילה אישית של ייעוץ.

איך מחשבים כמה שוות המשכורות בצ'כיה?

זה ממש קל כי כל שעליכם לעשות הוא להיכנס למחשבון המט"ח הזה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן