קניות בפראג

חלון ראווה בפראג

אם אתם חושבים שהעיר פראג אינה יעד לשופינג – אתם לצערנו טועים ומטעים. בטח תשמחו לדעת שכיום ניתן לעשות קניות בפראג ולהינות מכל העולמות : גם מחירים שפויים, גם מותגים שאין במקומות אחרים וגם הנאה מהעיר הכי יפה בעולם.

וזה לא הכל כי פראג נחשבת לבירת הקניונים האירופית, כלומר יש בה יותר שטחי מסחר לאדם מאשר בכל עיר אחרת באירופה. ובניגוד אלינו, בפראג רוב הקניונים נגישים מבחינה תחבורתית ובנויים בסמוך (ואפילו על) תחנות של רכבת תחתית. אז למה אתם מחכים? המשיכו לקרוא וגלו איפה עושים קניות בפראג בהתאם למיקום שלכם.

פראג 1
בפראג 1 נמצאים 6 מרכזי קניות אבל אנחנו נתעכב במפורסם מכולם – קניון פלדיום. הקניון אמנם משתרע על 5 קומות וכולל כ-180 חנויות וכ-20 מסעדות, ברים ובתי קפה, אבל הסיבה האמיתית לעניין בו היא דווקא לא שופינג אלא אדריכלות. אולי תתפלאו אבל בקניון ניתן ליהנות מחוויה אדריכלית כי הוא משלב בהצלחה חדש וישן.


תכנון טיולים באנר

פראג 2
בניגוד לפראג 1 בפראג 2 יש רק קניון אחד – קניון אטריום שנמצא ממש על תחנת המטרו של כיכר קארל. גם הקניון הזה מיועד לחובבי אדריכלות כי הוא כולל אולם כניסה מיוחד במינו. אז אם אתם מחפשים עוד תירוץ לעשות שופינג – מצאתם.

airalo ad

פראג 3
גם ברובע זה יש רק קניון אחד בשם פלורה אבל גם הוא נמצא על תחנת של רכבת תחתית – תחנת פלורה. קניון זה משתרע על 4 קומות ו-20,000 מ"ר וכולל יותר מ-100 חנויות וקומפלקס של בתי קולנוע.

פראג 4
בפראג 4 ניתן לבחור בין 6 מרכזי קניות שונות ביניהם קניון Arkady Pankrác (הגדול בפראג), קניון חודוב שנחשב לאחד מהגדולים בצ'כיה כולה ועוד. ההמלצה שלנו – הגיעו לקניון Arkady Pankrác ותרגישו כמו בסרט

פראג 5
בפראג 5 "תאלצו" לבחור רק בין 4 קניונים שהגדול מכולם הואNový Smíchov . קניון זה משתרע על 3 קומות אבל נמצא בסמיכות לתחנות מטרו, כך שלמעשה הבחירה מעולם לא הייתה קלה יותר.

וכמובן שזו רשימה חלקית בלבד ובטח תשמחו לדעת שהפתרון נמצא במקום אחד : לפתיחת חנות/סניף עסקי באחד מקניוני פראג צרו קשר עם קונביז והסירו דאגה מלבכם. אתם יכוליםח כמובן לפנות בכל שאלה עסקית אחרת, למשל רכישת נדל"ן להשקעה בפראג.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן