אטרקציה בפראג: סיור בארמון לובקוביץ וקונצרט צהריים

קונצרט צהריים בארמון לובקוביץ בפראג

אם אתם מעוניינים להינות מקונצרט איכותי בארמון מהמאה ה-16, בטח תשמחו שכל שעליכם לעשות הוא להצטייד בטלפון נייד, לקנות כרטיסים באמצעות אפליקציה סלולרית ולשלם עבורכם בכרטיס אשראי (ויזה או מאסטרקארד) או בפייפאל.

את הכרטיסים תקבלו באמצעות מייל חוזר, מסרון או האפליקציה וכדי לאשרר את ההזמנה תידרשו לדבר פשוט – להציג את הטלפון בכניסה לארמון לובקוביץ כדי שיסרקו את הכרטיסים שלכם.

ובטח תשמחו לדעת שההגעה לארמון פשוטה וכל שעליכם לעשות הוא להגיע לתחנת  Malostransk. אתם יכולים לעשות זאת בחשמלית (קווים 2,12,15,18,20 או 22) או באמצעות קו A של המטרו.


תכנון טיולים באנר

להרוויח מכל העולמות בכרטיס אחד

הקונצרט מתקיים כל יום בשעה 13:00 ונמשך שעה, אבל מכיוון שהמחיר כולל גם סיור קולי של שעה בארמון ההמלצה שלנו פשוטה – להזמין סיור שיוצא ב-11:00 או ב-15:00 ולהרוויח מכל העולמות.

airalo ad

אמנם תוכלו להגיע גם לסיור שמתקיים ב-12:00 או ב-14:00, אבל יש לנו שתי סיבות טובות להגיע ב-11:00 או ב-15:00:

אחת – מומלץ לתפוס מקומות מראש לקונצרט, כך שכדאי להגיע לאולם הקונצרטים לפחות 15 דקות לפני שהוא מתחיל. המשמעות היא שהצטרפות לסיור שיוצא ב-12:00 לא תותיר בידכם די זמן לתפוס מקום.

שתיים – הסיורים מתחילים בשעה הייעודה בדיוק מופתי, כך שאם האזנתם לקונצרט ב-13:00 תיאלצו לרוץ כדי להספיק לסיור של 14:00

את השעה שנותרה לכם (עד הקונצרט או עד הסיור) אנחנו ממליצים להעביר בבית הקפה שבארמון. כאן תוכלו ליהנות לא רק ממעדנים תוצרת בית אלא גם מנוף נהדר שנשקף מהמרפסת. ובעיקר – לספוג את האווירה המיוחדת של המקום.

ארמון לובקוביץ
ארמון לובקוביץ

מה מצפה לכם בסיור?

בסיור תוכלו לצפות ביצירות מופת של ברויגל, ולסקאז ואחרים ולצפות בתווים המקוריים של הסימפוניות הכי ידועות של מוצרט, בטהובן והיידן. יתרה מזאת – זאת הזדמנות פז ליהנות מטירת פראג באופן ייחודי ולחסוך מעצמכם תורי ענק.

אמנם הטירה נחשבת לאטרקציה התיירותית הראשונה במעלה בפראג, אבל ארמון לובקוביץ הוא המתקן הפרטי היחידי בטירה כולה. ובינינו – מתי בפעם האחרונה האזנתם לקונצרט מתחת לתקרת פרסקו מהמאה ה-17?

אמנם יש אפשרות  לרכוש כרטיסים לסיור בלבד ולשמוע את ההיסטוריה של המקום ב-7 שפות,  אבל אם אתם רוצים להרגיש באמת איך היו החיים של האריסטוקרטיה במקום – אין דרך טובה מאשר לשלב את הסיור עם קונצרט שנערך באולם הקונצרטים בסגנון הבארוק. אחרת יכולם להישאר בבית ולצפות בסרטון הזה.

וזה לא הכל אלא רק ההתחלה כי לא רק שהקונצרט והסיור מתאימים לכל המשפחה, אלא גם שיש הנחות לילדים ולקשישים והמחיר ההתחלתי ליחיד הוא 23 אירו ובקיצור – תקבלו עודף מ-100 שקל ותיהנו משעתיים בלתי נשכחות. אז למה אתם מחכים? רכשו כרטיסים כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן