מלון קינג דיויד בפראג – מלון כשר למהדרין בפראג ברמה גבוהה – סקירה מקיפה

מלון קינג דיויד בפראג

לאורך דורות לעיר פראג היה מקום של כבוד בכל הקשור ליהדות, להיסטוריה ולתרבות יהודית. זו אחת הערים האירופאיות בעלות ההיסטוריה היהודית המפוארת ביותר – מה שאומר שהיא היוותה מרכז יהודי חשוב במשך מאות בשנים.

כאן פעל המהר"ל הידוע מסיפור הגולם, כאן נמצא בית העלמין היהודי העתיק באירופה, כאן נולד, גדל וכתב פרנץ קפקא – אחד הסופרים היהודיים המקוריים בעולם וכאן קיבל אלברט איינשטיין את ההשראה לתורת היחסות שלו.

בניגוד לערים אחרות באירופה גם שומרי מסורת יכולים לבקר בפראג בלי להתפשר, כלומר בלי לוותר על אורח החיים היהודי. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את המלון שמאפשר לעשות זאת בהצלחה.


תכנון טיולים באנר

מלון קינג דיויד בפראג הוא מלון בוטיק ברמה של חמישה כוכבים שכולל 85 חדרים. המלון נמצא בקרבת כל האטרקציות התיירותיות של בירת צ'כיה פראג, מרכזי הקניות (למשל קניון פלדיום שנמצא 500 מטר מהמלון) והרובע היהודי המפורסם. נכון שכבר כתבנו עליו בעבר אבל אנחנו תמיד שמחים אם יש לנו הזדמנות לחדש לכם.

airalo ad
מלון קינג דיויד בפראג
מלון קינג דיויד בפראג

כל החדרים במלון קינג דיייויד אקוסטיים, ממוזגים, מרווחים ולא רק כוללים ריהוט בסגנון אלגנטי אלא גם פינוקים שונים. למשל, מוצרי טיפוח של L’Occitane ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון גם ספא עם בריכה מקורה ומחוממת, חדר אדים, חמאם, חדר כושר, סאונה ואמבט עיסוי שבו ניתן ליהנות מעיסויים וטיפולי פנים שונים.

כיאה למעמדו כמלון ברמה של 5 כוכבים המקום מפעיל שירותים ייעודיים שונים, למשל הסעות אל ומשדה התעופה, רכישת כרטיסים לאטרקציות ולמופעים בעיר, תפריט בהתאמה אישית, דלפק קבלה שפעיל 24/7, שירותי שמרטפות לילדים, שירות צחצוח נעליים, חנייה, שירות לניקוי יבש, מתקנים לאירועים עסקיים, חדרים שמותאמים לנכים ושירות להמרת מטבע.

זמני תפילות בבית הכנסת היכל דוד שבמלון קינג דיויד

  • תפילת שחרית 7:30
  • מנחה מניין ראשון 18:00
  • מנחה מניין שני 21:05
  • ערבית לאחר מנחה

מיקום המלון

במלון חדרי משפחה, חדרים ללא מעשנים, בר, קיוסק חטיפים ובית קפה אבל העובדה שהוא כשר למהדרין הופכת אותו למיוחד במינו. כל הארוחות במלון הן כשרות ומאופיינות בסגנון ים תיכוני. למשל, ארוחת הבוקר היא חלבית וחמה ואילו ארוחת הערב היא ברמת כשרות של גלאט – שתיהן בצורת בופה.

המלון מאפשר גם ליהנות משירותים מיוחדים כמו מפתחות שבת, בית כנסת, מקווה, ארוחת ערב שבת וארוחת צהריים בשבת (למזמינים אירוח על בסיס חצי פנסיון) ואפילו טלוויזיה עם ערוצי לוויין בעברית. וכמובן שאנשי הצוות דוברים גם עברית בנוסף לצ'כית, גרמנית, צרפתית, רוסית ואנגלית.

הבחירה קשה וההנאה גדולה

במלון 8 סוגים שונים של חדרים.

  • חדר דלוקס או טווין זוגי – חדר זה מתאים ל-3 אנשים הודות למיטת יחיד ומיטה זוגית (אגב, היא גדולה במיוחד) או 3 מיטות יחיד. גודל החדר הוא 25 מ"ר. שימו לב – מחיר האירוח בחדר זה מחושב לפי שני אנשים בלבד, כך שהאירוח של האדם הנוסף יחושב באופן הבא:
    • ילד עד גיל שנתיים – עריסה תסופק חינם בהתאם לבקשה ולתיאום מראש. מיטה תסופק במחיר של 20 אירו ללילה בכפוף לבקשה ולתיאום מראש.
    • ילד בגיל 3-11 – תוספת תשלום של 20 אירו ללילה בכפוף לבקשה מראש ולתיאום עם צוות המלון.
    • ילד בגיל 12 ומעלה או מבוגר – תוספת תשלום של 40 אירו ללילה בכפוף לתיאום ולקבלת אישור מראש מהמלון.
  • חדר אקזקיוטיב זוגי או טווין – חדר זה מתאים ל-3 אנשים כאשר החישוב נעשה לפי שני אורחים (ראו את החישוב לעיל) וגודלו 30 מ"ר. גם בחדר זה מיטת יחיד ומיטה זוגית גדולה או 3 מיטות יחיד, אבל בניגוד לקודמו הוא מאפשר כניסה חופשית לספא ולמרכז הכושר של המלון. בנוסף, אורח אחד מהמתארחים בחדר זכאי לעיסוי חינם בן 30 דקות.
עיסוי בספא של מלון המלך דוד בפראג
עיסוי בספא של מלון המלך דוד בפראג

סוויטת ג'וניור – סוויטה זו מתאימה ל-4 אנשים הודות ל-2 מיטות יחיד ו-2 מיטות ספה. גודל הסוויטה היא 45 מ"ר ואף היא מאפשרת כניסה חופשית לספא ולמרכז הכושר. אדם אחד מאורחי הסוויטה יכול ליהנות גם מעיסוי של חצי שעה בחינם.

סוויטת בוטיק – סוויטה זו מתאימה ל-3 אנשים וכוללת 2 מיטות יחיד ומיטת ספה. גודל הסוויטה הוא 35 מ"ר וגם כאן תיהנו מכניסה חופשית לספא/למרכז הכושר ומעיסוי חינמי (מוגבל לחצי שעה ורק לאחד מאורחי הסוויטה). חישוב האירוח ייעשה ע"פ מפתח של שני אנשים, כאשר שהות האדם השלישי בחדר תחושב כמו בחדר דלוקס או טווין זוגי. 

חדר דלוקס – חדר זה מתאים ל-2 אנשים והוא כולל 2 מיטות יחיד או מיטה זוגית גדולה. חדר זה מאפשר לאורחיו ליהנות מחבילת פסח ייחודית: לינה למשך כל ימי החג במלון , ליל סדר כהלכתו בניהול חזן אשכנזי, חדר משחקים לילדים, 8 ארוחות ערב (כולל ארוחת ערב שבת אחת), 5 ארוחות צהריים וכמובן ארוחת בוקר כשרה כל יום. ורק כדי שתסירו דאגה מלבכם – בפסח המלון הופך להיות כשר לפסח למהדרין (ללא קטניות וללא שרויה)

חדר סטנדרטי זוגי או טווין – החדר שגודלו 20 מ"ר מתאים לאירוח 3 אנשים (הודות למיטה זוגית או מיטה זוגית + מיטת ספה), אך אינו מאפשר הוספת מיטות או כניסה לספא.

חדר סטנדרט – החדר מתאים לאירוח שני אנשים הודות ל-2 מיטות יחיד או מיטה זוגית גדולה במיוחד. גודל החדר הוא 20 מ"ר והוא נמצא בעליית הגג של המלון או בקומותיו התחתונות. אמנם מחיר החדר אינו כולל גישה לספא או אפשרות להכנסת מיטות נוספות, אבל הוא מאפשר ליהנות מחבילת הפסח שצויינה לעיל (ראו חדר דלוקס).

חדר אקזקיוטיב – חדר זה שגודלו 30 מ"ר מתאים לאירוח שלושה אנשים הודות ל-2 מיטות יחיד ולמיטת ספה. אמנם האירוח נעשה ע"פ המפתח של שני אנשים (ראו את התוספות לעיל בחדר דלוקס או טווין זוגי), אבל אתם נהנים מיתרונות נוספים כמו גישה חופשית לספא ולמרכז הכושר וחבילת פסח.

הולכים לאיבוד?

אם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד – אתם תמיד יכולים ליצור קשר עם צוות המלון באמצעות הטלפון, הדוא"ל או הרשתות החברתיות אינסטגרם, פייסבוק וגוגל פלוס. וכמובן שכל המידע גם מופיע באתר. האמת היא שללכת לאיבוד ממש קשה כאן כי המלון נמצא במיקום הכי טוב שיש במרכז פראג.

למשל, הוא נמצא רק 10 דקות הליכה מכיכר השעון וממוזיאון השעווה של פראג. האחרון מהווה את נקודת המוצא לסיורים שונים ברחבי פראג וצ'כיה, למשל סיור למחנה הריכוז טרזין, סיור לקוטנה הורה ולכנסיית העצמות וסיור מודרך באוטובוס תיירים בסגנון Hop on hop off, מה שיאפשר לכם לחוות את פראג בקצב שלכם בלי לשבור את השיניים (ההדרכה נעשית ב-10 שפות כולל בעברית).

למידע נוסף, תמונות והזמנות הקליקו כאן

מה עושים אם אין מקום במלון?

הבעיה היחידה במלון קינג דיויד היא העובדה שהוא יכול להיות מלא לחלוטין, בעיקר בסופי שבוע ובחגים מתוקף היותו מלון כשר למהדרין – היחיד בפראג. הפתרון המומלץ הוא להזמין חדר באחד המלונות הסמוכים ולהגיע לקינג דיויד לצורך הארוחות והתפילות.

לפניכם רשימה חלקית של מלונות ודירות נופש שנמצאים בקרבת מלון קינג דיויד.

מלונות נוספים ליד מלון קינג דיויד

  • Central Station Studios – מלון ברמה של 3 כוכבים שכולל 4 דירות סטודיו. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה ממלון קינג דיויד.
  • מלון SlaBur Residence שהוא מלון ברמה של 4 כוכבים. במקום חדרים לזוגות, משפחות ודירה שמתאימה לאירוח 4 אנשים. והבונוס הגדול – המרחק ממלון קינג דיויד הוא בדיוק דקה.
  • מלון Carlo IV, The Dedica Anthology, Autograph Collection – מלון 5 כוכבים עם מגוון של חדרים וסוויטות. החדרים במקום מתאימים לנכים ושהות בחלקם מקנה כניסה חופשית לספא של המלון.
  • מלון 987 Design Prague Hotel – מלון ברמה של 4 כוכבים שכולל עיצוב פנים של מעצבים מפורסמים. במלון ניתן ליהנות מחדרים ללא עישון, מאינטרנט אלחוטי חינמי, משירות הסעות אל/משדה התעופה ובעיקר – מלון קינג דיויד נמצא במרחק 4 דקות הליכה בלבד.
  • מלון Hotel Zlatá Váha – מלון ברמה של 3 כוכבים עם חדרים ליחידים, זוגות ומשפחות. המקום אידיאלי לאורחים בעלי קשיי נגישות והוא נמצא במרחק 5 דקות הליכה ממלון קינג דיויד.
  • מלון City-Inn – מלון ברמה של 3 כוכבים שכולל חדרים ליחידים, זוגות ומשפחות. המלון נמצא בבניין מהמאה ה -19 וחלק מחדריו צופים לנוף – מה שאומר שצפויה חוויה לכל החושים במרחק 5 דקות הליכה בלבד ממלון קינג דיויד.

דירות נופש ליד מלון קינג דיויד

  • דירת האירוח Modern Apartment Senovazne – דירה ענקית בגודל 100 מ"ר שכוללת 3 חדרי שינה שבכולם 1-2 מיטות זוגיות, מה שמאפשר שהות של מקסימום 10 אנשים.
  • דירת האירוח Art-Apartments Seifertova – דירה אקוסטית ענקית (146 מ"ר) שמתאימה לאירוח משפחה בת 11 נפשות הודות ל-3 חדרי שינה שבכולן מיטות יחיד (7 מיטות בחדר השינה העיקרי ו-2 מיטות ב-2 החדרים הנוספים).
  • דירת האירוח Hybernska 22 – הדירה כוללת חדר שינה וסלון עם שתי מיטות זוגיות ומיטת ספה, כך שהיא מתאימה לאירוח של משפחה בת 6 נפשות. במקום ניתן להינות גם מחניה, מחדרים ללא עישון ומאינטרנט אלחוטי חינם – מה שמבטיח הנאה לכל בני המשפחה.
  • דירת האירוח Apartments Hybernska – בדירה הענקית הזו (125 מ"ר בלי הפאטיו) שני חדרי שינה וסלון עם מיטות זוגיות ומיטת ספה, כך שהיא מתאימה לאירוח של מקסימום 6 אורחים. 
  • דירת האירוח Apartmány Řehořova כוללת 2 חדרים. חדר שינה עם מיטה זוגית ושתי מיטות קומתיים וסלון עם מיטת ספה – מה שהופך אותה לאידיאלית למשפחות. במקום אפשר ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם, משירות הסעות אל ומשדה התעופה ומהרבה נוף הודות למרפסת יפה.
  • Brian's Grey house – דירת אירוח בת 2 חדרים שמתאימה לאירוח עד 10 אנשים הודות לשפע מיטות: 3 מיטות זוגיות בחדר השינה הראשון ו-2 מיטות זוגיות גדולות בחדר השינה השני.
איפה נמצא מלון קינג דיוויד בפראג?

מלון קינג דיוויד בפראג נמצא ברובע פראג 1 בקרבת אטרקציות תיירותיות כמו הרובע היהודי המפורסם ומרכזי קניות (מי אמר פלדיום?)

האם ניתן לצאת ממלון קינג דיוויד לסיורים שונים?

בוודאי! מלון קינג דיוויד הוא נקודת המוצא לסיורים שונים ברחבי פראג וצ'כיה, למשל סיור מודרך באוטובוס תיירים כולל הדרכה קולית בעברית, סיור לקוטנה הורה, סיור למחנה הריכוז טרזין ועוד.

האם יש אפשרות להגיע למלון קינג דיוויד בפראג רק לצורך ארוחות ותפילות?

כמובן! מכיוון שקינג דיוויד הוא בית המלון הכשר היחידי בפראג, יש אפשרות ללון במלונות אחרים באזור פראג 1 או בדירות נופש.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “מלון קינג דיויד בפראג – מלון כשר למהדרין בפראג ברמה גבוהה – סקירה מקיפה”

  1. תמונת פרופיל של מרכז בועות
    מרכז בועות

    הנהלת המלון מזעזעת
    הזמנו קבוצה בחודש מרץ 2020.
    ביטלנו בעקבות הקורונה שבוע וחצי לפני.
    ושנה וחצי לא מוכנים להחזיר לנו את התשלום.
    כל המלונות וכל השרותים בעולם החזירו חוץ ממלון קינג דוד

    זהירות מלשלם להם מראש

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      צר לי שזאת החוויה שלכם וצר לי עוד יותר שאני לא יכולה לעזור…
      ממליצה בפעם הבאה להזמין דרך בוקינג כדי להימנע מאי נעימויות כאלה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן