דירות לתיירות בפראג

אם אתם מעוניינים לרכוש דירות לתיירות בפראג בירת צ'כיה– בטח תשמחו לדעת שאתם צודקים. פראג היא המקום האידיאלי להשקעה בדירות לתיירות מכמה סיבות. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות למה השקעה בדירות לתיירות בפראג היא רעיון טוב. הרעיון כל כך טוב שאפילו ציון קינן, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים, החליט לאמץ אותו.

סיבה ראשונה – החוק

הסיבה המרכזית לרכוש דירות לתיירות בפראג היא העובדה שבניגוד לערים אחרות – השכרת דירות לתיירות בפראג היא חוקית לחלוטין ואפילו זוכה לעידוד השלטונות. הסיבה לכך נעוצה בפופולריות של פראג כעיר תיירות ויותר נכון – בכך שבתי המלון לא מסוגלים להכיל את הכמויות ההולכות וגוברות של התיירים בפראג. יש כאלה שטוענים כבר עכשיו שהעיר צפופה מדי.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

ורק כדי לסבר את האוזן – אוכלוסיית פראג מונה כ-2 מיליון איש ואילו מספר התיירים בה הוא כ-10 מיליון. המשמעות היא אחת – אם לא יימצאו אלטרנטיבות לאירוח כל התיירים, העיר פשוט לא תעמוד בעומס ותחדל להוות אטרקציה תיירותית. וכמובן שאף אחד לא רוצה לראות את זה קורה מסיבה אחת- פרנסת פראג מושתתת במידה רבה על תיירות ובצדק.

סיבה שנייה – המחיר

המחירים של דירות לתיירות בפראג נחשבים עדיין לשפויים, למרות שהם עולים כאמור הודות לביקושים המתגברים בשוק התיירות, בעיקר הודות להיותה עיר רומנטית שאידיאלית לזוגות בירח דבש. המשמעות היא שאפשר להרוויח מאותה דירה פעמיים: פעם אחת מהשכרתה השוטפת לתיירות ופעם שנייה ממכירתה בעתיד במחיר גבוה יותר.

להרוויח פעמיים מהעיר הכי רומנטית בעולם
להרוויח פעמיים מהעיר הכי רומנטית בעולם

אמנם רכישת דירה כזו נחשבת ליקרה יותר מדירות אחרות להשקעה בעיר, אבל הודות לתשואה הגבוהה שמתקבלת מהשכרת הדירה– ההשקעה משתלמת ובגדול. אמנם מומלץ לא לקחת סיכונים ולהתמקד בדירות במרכז העיר, אבל בכל מקרה צפויה תפוסה גבוהה (כ-70% בשנה) ותשואה יפה (8-12% בשנה).

סיבה שלישית-מאקרו כלכלה

סיבה נוספת לרכוש דירות לתיירות בפראג היא העובדה שהן נמצאות בצ'כיה – אחת הכלכלות החזקות והצומחות באירופה בפרט ובעולם בכלל.  אמנם צ'כיה רק התנערה מהקומוניזם לא מזמן (משהו כמו 30 שנה), אבל העובדה שהיא החליפה את המטבע לקרונה צ'כית ולא לאירו הוכיחה את עצמה ובגדול.

המדינה נהנית מתל"ג ומתמ"ג מצוינים, האבטלה בה שואפת לאפס ודירוג האשראי שלה זהה לזה של המעצמה הכלכלית הוותיקה יפן. לא פלא שחברות הייטק בינלאומיות בחרו להעביר לצ'כיה את משרדיהן. ודי אם נציין את גוגל, אמזון, יבם כדי לסבר את אוזנכם. אפילו הדרכון הצ'כי נחשב לאחד המבוקשים בעולם כי צ'כיה חברה באיחוד האירופי.

 

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן