לקנות נדל"ן דווקא בפראג 9

גשר קארל האיקוני בפראג

אם אתם רוצים להשקיע ברכישת נכסים מניבים בפראג בואו להכיר לכם את פראג 9. אמנם האזור אינו מפורסם כמו אזורי התיירות של פראג (העיר העתיקה, כיכר השעון, הרובע היהודי וכו') אבל יש לו אופי ייחודי שמתאים בול להשקעה.

השכונה המרכזית בפראג 9 היא cerni-most שנחשבת למשפחתית במיוחד ואין בה שטחי מסחר רבים. למעשה, הקניון הראשון בשכונה מוקם בימים אלו ממש וגם קו המטרו הגיע אליה רק השנה. לכל זה יש משמעות אחת ויחידה : בשכונה יש ביקוש גדול לדירות מגורים שילך ויגבר עם הזמן הודות לשנויים בשכונה (הקניון והמטרו).


תכנון טיולים באנר

שכונה נוספת בפראג 9 היא שכונת ויסוצ'אני (Vysočany) שמציעה אף היא אפשרויות השקעה. בשכונה זו נבנו בשנים האחרונות פרויקטים חדשים שכוללים מאות יחידות דיור. השכונה נחשבת למעוז בורגני כי היא יחסית מרוחקת ממרכז העיר (25 דקות בחשמלית). המשמעות היא שיש בשכונה אפשרויות רבות להשקעה ואוכלוסיה בוגרת ורצינית שתשכור את הדירות שלכם.

airalo ad

ואגב, שכונה זו היא גם ביתו של מרכז המופעים הגדול בפראג – O2 ARENA שיכול לאכלס 20,000 איש. באולם זה מתקיימות ההופעות הכי גדולות בפראג של מיטב האמנים בעולם כולל רד הוט צ'ילי פפרס, פו פייטרס, קייטי פרי, דיוויד גואטה, ג'סטין ביבר, פרל ג'אם, ריהאנה, סקורפיונס, ליידי גאגא ועוד. לא מאמינים? הנה ההוכחה :
https://www.youtube.com/watch?v=uabRbZa3JGQ

וכמובן שכמו בכל רכישה של דירה להשקעה בפראג אתם נהנים מכל העולמות, למשל :
1. מרכישת דירה במדינה שכלכלתה נחשבת לאחת היציבות והחזקות באירופה בפרט ובעולם בכלל (צ'כיה כמובן). הידעתם שדרוג האשראי של צ'כיה זהה לזה של יפן?
2. ממחירי דירות שרק עולים ולדוגמה בשלושת החודשים הראשונים של בפראג הם עלו ב-8%.
3. מעיר שמושכת אליה חברות זרות (מכירים את חברת אמזון לדוגמה?) והשקעות מכל העולם. אמנם עובדי חברות אלו לרוב לא יגורו בפראג 9, אבל התחזיות הן שעליית מחירי הדירות באזורים אחרים בעיר תשפיע גם על רובע זה.
4. מעיר שרק הולכת ומתפתחת מבחינת תשתיות ופראג 9 היא ההוכחה לכך. כזכור, בשכונה מוקם קניון ונפתח קו מטרו למרכז העיר, מה שכבר גורם לעלייה הן בביקושים לנדל"ן והן במחירים של הנכסים
5. מעיר שמקושרת לערים נוספות בצ'כיה ובאירופה מבחינת כל אמצעי התחבורה: כבישים מהירים, רכבות (הן עיליות והן תחתיות), חשמליות, אוטובוסים ומטוסים. וכאמור, רק 25 דקות נסיעה בחשמלית מפראג 9 למרכז העיר.
6. ממימון של בנקים צ'כים בגובה 70-80% מערך הדירה. למעשה, אתם צריכים רק כ-30% הון עצמי ודמי השכירות יחזירו את המשכנתא. ואל תדאגו – ישאר לכם עודף והרבה.
7. מתשואה בגובה 3-12% לשנה שתלויה רק בכם ובדירה שתרכשו.

ואגב, כיום מחירי הדירות בפראג 9 נחשבים עדיין לשפויים (החל מ-3 מיליון קרונות צ'כיות) כך שזהו הזמן לנצל את ההזדמנות . אז למה אתם מחכים? ההזדמנות של חייכם ממש מעבר לפינה ובמרחק של שיחת טלפון אחת בלבד.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן