קניית דירה בפראג

טירה בצ'כיה

עבדתם כל החיים קשה וחסכתם כסף? מכיוון שהריביות בבנק מזעריות עד אפסיות למה שלא תחשבו על קניית דירה בפראג להשקעה? השקעה באמצעות קניית דירה בפראג נחשבת להשקעה משתלמת והגיונית מכמה סיבות שמיד נפרט. רק תחילה כדאי שתדעו שקניית דירה בפראג אינה מתייחסת לדירות בלבד אלא לנכסים בכלל, למשל בנייני מגורים, בתים פרטיים ואפילו טירות.

הטירה הזו אולי תהיה שלכם?

אז לפניכם כמה סיבות שהופכות את הרעיון של קניית דירה בפראג לכדאי במיוחד:
1. כלכלת צ'כיה היא אחת הכלכלות היציבות והחזקות בעולם ונהנית מצמיחה בקצב מהיר . ההוכחה לכך היא העובדה שצ'כיה קיבלה דירוג אשראי כמו של יפן למרות הבדלי הגילאים : יפן היא מדינה בת כ-100 שנה ואילו צ'כיה בקושי בת 30.
2. המחירים של הנדל"ן בצ'כיה בפרט ובפראג בכלל רק עולים. כמובן שפראג מתנהגת כמו כל עיר בירה אחרת בעולם והמחירים בה גבוהים מבערי השדה. למשל, מחירי הנדל"ן בפראג עלו ב- 8% בשנת 2016 אבל גם ערי השדה נהנו מעליות מחירים.
3. פראג נחשבת למגנט תעסוקתי עולמי ומושכת אליה השקעות זרות. חברות ההייטק אמזון וגוגל הן רק דוגמה לשתי חברות ענק שקבעו את משרדיהם בפראג.
4. העיר נהנית מפיתוח מסיבי בתחום התשתיות
5. העיר מקושרת תחבורתית לערים נוספות בצ'כיה ובאירופה וכמובן שהיא עצמה מרכז תחבורתי. העיר מרושתת ברכבות תחתיות, ברכבות, בחשמליות ובאוטובוסים כך שהגישה לכל מקום הן בתוך העיר, הן לערים נוספות בצ'כיה ובאירופה קלה להפליא.


תכנון טיולים באנר

והכי חשוב – קניית דירה בפראג לצרכי השקעה תניב לכם בין 3-12% תשואה בשנה. הסכום הסופי תלוי במשך ההשכרה, בגודל הנכס שתקנו, במיקומו, בקרבתו לעורקי תחבורה ובעוד פרמטרים. יש כמובן סיבות נוספות, למשל : האפשרות למכור ברווח הודות לעליית מחירי הנדל"ן ועוד. למשל : דירות בקומת הקרקע בפראג עולות פחות מדירות בקומה הראשונה גם אם כל הפרמטרים זהים.


מי יודע אולי בגלל התרנגולת?

airalo ad

כדי למצוא את הדירות שיכניסו לכם את התשואה הרבה ביותר עליכם להתייעץ עם המומחים. ובתחום של קניית דירה בפראג לצרכי השקעה יש רק שם אחד שאתם צריכים לזכור : קונביז. פשוט, נכון?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן