שכר ממוצע בפראג

ע"י

בקטגוריית: ,
בדיקה רפואית

אם אתם פקחי טיסה או רופאים שכורעים תחת נטל העבודה בישראל – למה שלא תעברו לפראג? אנחנו לא מעודדים חלילה ירידה מהארץ, אבל בטח תשמחו לדעת שהשכר הממוצע בפראג לעוסקים במקצועות אלו נחשב לגבוה במיוחד. למשל פקח טיסה מרויח שכר ממוצע של 164,000 קרונות צ'כיות בחודש ורופא כ-90,000 קרונות צ'כיות בחודש.

עוד לקוחה מרוצה ורופא מרוצה לא פחות

מצד שני אם אתם מנקים או מלצרים כדאי שתשארו בארץ ותבואו לפראג רק לביקור. הסיבה לכך היא שהשכר הממוצע בפראג לעוסקים במקצועות אלו הוא רק 10-11,000 קרונות צ'כיות. אם אתם נהנים בארץ ממשכורת גבוהה אבל מהערכה נמוכה כדאי שתדעו שבצ'כיה המצב הפוך. בצ'כיה מעריכים במיוחד רופאים וגם מתגמלים אותם בהתאם (ראו הפסקה הראשונה).


תכנון טיולים באנר

וכמובן כמו בכל עיר בירה של מדינה בעולם– השכר הממוצע בפראג גבוה יחסית לשאר צ'כיה. גם מורים, שופטים, אדריכלים, מדענים, חיילים ושוטרים נהנים מהערכה ששכר נאה בצידה. מצד שני אם אתם ספורטאים או פוליטיקאים כדאי לכם להישאר בארץ מסיבה אחת: ההערכה למקצועות אלו בצ'כיה נחשבת לנמוכה וגם המשכורות בהתאם.

airalo ad

אז למי כדאי לעבוד בצ'כיה ? בתחום התחבורה כדאי לציין מלבד פקחי הטיסה גם את הטייסים, הנווטים וטכנאי המטוסים ובמילים אחרות: יוצאי חיל האויר מתקבלים בצ'כיה בברכה. אם אתם נהגי רכבת, חשמלית או אוטובוס גם תתקבלו באהבה אבל אז נשאלת השאלה: יש בכלל נהגי חשמלית בארץ?

בתחום הרפואי מתוגמלים בצ'כיה בעיקר רופאי ילדים, רופאים מרדימים, רדיולוגים, גניקולוגים, רופאים פנימיים ופסיכיאטרים. עוד לא גילינו איך אומרים בצ'כית "אני רק שאלה.." אבל מבטיחים לברר ולחזור אליכם. אם אתם מהנדסים בתחומים השונים גם לכם מחכים בצ'כיה.

עוד מהנדס בדרך למשרת חלומותיו בצ'כיה

לכן אם אתם מהנדסי תקשורת אלקטרונית, מהנדסים בתחום האנרגיה (ייצור והפצה), מהנדסי מכונות (בעיקר בתחום טכנולוגיות המידע), מהנדסי מכרות, אלקטרוניקה וכימיה צפו לקבלת פנים ידידותית במיוחד בצ'כיה. גם פה נשאלת השאלה איפה לעזאזל תמצאו מהנדסי מכרות בישראל אבל העיקר הכוונה

ואגב, גם אם אתם אנשי שיווק או מנהלי כוח אדם תתקבלו בכבוד מלכים. בצ'כיה מחכים לכולכם עם שטיח אדום או אדום-לבן וכחול כמו צבעי הדגל אבל למה להיות קטנוניים? אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם קונביז עוד היום ותהנו מכל העולמות : גם משרה במקצוע שלמדתם, גם הערכה מקצועית וגם תמורה כספית.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן