העיר פראג היא העיר הכי יפה בעולם ועכשיו זה רשמי…

ע"י

בקטגוריית:
מבט על פראג והנהר

במחקר שפורסם לאחרונה על ידי מגזין טיים אאוט, פראג בירת צ'כיה נבחרה כ"עיר היפה ביותר בעולם ". המגזין סקר 27,000 אנשים מכל רחבי העולם וסקר היבטים שונים של החיים בעיר מגוריהם. פראג, כאמור, זכתה במקום הראשון בקטגוריית יופי.

בפראג, 83% מהאזרחים שנבדקו הגדירו את פראג כיפה במיוחד. מדד זה כלל יופי אדריכלי של בניינים, יופי טבעי של פארקים ונופים עוצרי נשימה בתוך העיר.

מגזין "טיים אאוט" לא הסתפק בזה וממליץ לראות את היופי של פראג מזויות אחרות, למשל: להגיע לפארק לטנה לצורך תצפיות מדהימות על העיר, לטייל לאורך גדות הוולטבה כדי ליהנות משלווה פסטורלית בלב האורבניות ועוד.


תכנון טיולים באנר

בירת צ'כיה גם הגיעה למקום גבוה מאוד בדירוג הכללי הודות לציון גבוה מאוד בתחום האווירה הנעימה. היא ממוקמת במקום השני בקטגוריה זו. לדברי המגזין שאחראי על הסקר "די לשתות פה קפה כדי לספוג את האווירה המדהימה".

airalo ad

וזה לא הכל, כי פראג הגיעה גם למקום השביעי בקטגוריית העיר הטובה בעולם. למקומות הראשונים הגיעו הערים מנצ'סטר, אמסטרדם וקופנהגן. אז אם אתם עדיין מתלבטים באיזה עיר לבקר בחופשה הבאה, כנראה הסרטון הבא יגרום לכם להחליט סופית.

מי החליט שהעיר פראג היא הכי יפה בעולם?

מגזין טיים אאוט ערך סקר שכלל 27,000 תושבי ערים ברחבי העולם שבדק היבטים שונים כולל יופי. בתחום הזה 83% מתושבי פראג הגדירו את עירם כיפה במיוחד, מה שהקנה לה את המקום ה-1!

האם מגזין טיים אאוט ממליץ על מקומות ספציפיים בפראג?

כן, המגזין ממליץ לא להסתפק במקומות התיירותיים הבנאליים בפראג אלא להכיר את העיר מזוויות אחרות. למשל, לבקר בפארק לטנה, לטייל לאורך נהר הוולטאבה ועוד.

האם פראג הגיעה למקומות גבוהים בתחומים אחרים מלבד יופי?

כן, פראג הגיעה למקום השני בדירוג הכללי הודות לאווירה הנעימה ששוררת בה. מגזין טיים אאוט ממליץ להגיע לאחד מבתי הקפה בעיר כדי להיווכח בכך. המלצה יש פה

מהי העיר הטובה בעולם?

לפי הסקר של המגזין טיים אאוט הערים מנצ'סטר, אמסטרדם וקופנהגן הן הטובות בעולם. פראג מדורגת במקום ה-7 ברשימה זו.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן