השכרת אופניים בפראג

ספינת הקיטור Vyšehrad pod Vyšehrad

חושבים על השכרת אופניים בפראג? בטח תשמחו לדעת שזה לגמרי אפשרי ושניתן אפילו לשכור אופניים חשמליים וסאגווי. אתם יכולים לשכור את האופניים למספר שעות באופן עצמאי או לטיול מודרך, כך שתיהנו פעמיים: גם מהעיר המרהיבה ביופיה וגם שרירי הרגליים שלכם יגידו לכם תודה. ואגב, בפראג ניתן לעלות עם האופניים למטרו כך שניתן להינות מטיול שמשלב אופניים ותחבורה ציבורית.

ברוב החנויות להשכרת אופניים תוכלו לבחור בין סוגי האופניים הבאים:

וזה לא הכל כי כיום מופעלים מספר פרויקטים להשכרת אופניים בפראג, למשל:


תכנון טיולים באנר
  • פרויקט Rekola להשכרת אופניים בפראג כאשר רבע השעה הראשונה של ההשכרה היא חינם. הפרויקט מופעל באמצעות אפליקציה סלולרית
  • פרויקט Homeport להשכרת אופנים בשכונת קארלין בפראג 8 שמצריך דבר אחד – החזרת האופניים לנקודת עגינה ספציפיות.
  • פרויקט להשכרת אופניים בפראג 7 שמופעל באמצעות אפליקציה סלולרית בטלפונים iOS או Android . בפרויקט זה אין צורך להחזיר את האופניים למקום מסוים בסיום הרכיבה ולמעשה, ניתן להשאיר את האופניים בכל מקום בשני תנאים : שהם לא מסכנים את האופניים עצמם או אנשים אחרים.
  1. אופני "בירה" – אופניים בסיסיות שמתאימות בעיקר לרכיבה לגדות נהר הולטובה לאנשים שמשקלם עד 130 ק"ג. אופניים אלו ניתן להשיג גם בדגם מתקפל ובמגוון של גדלי גלגלים: מ-20-27 אינץ'.
  2. אופניים אורבניות – אופניים עם שלדה מאלומיניום, ברקס יד, מעצור רגל ומהירויות מתחלפות. אופניים אלו מתאימות לנסיעה יומיומית, לרכיבת פנאי נינוחה ולטיולים שונים. לאופניים אלו גודל גלגלים שנע בין 26-28 אינץ'.
  3. אופניי רטרו – אופניים עם שלדה מפלדה שמתאימות לרוכבים מנוסים ולטיולים של יום מחוץ לפראג.
  4. אופני טרקים – אופניים עם שלדה מאלומיניום או מפלדה שמתאימות במיוחד לטיולים של מספר ימים מחוץ לפראג.

ועכשיו השאלה הקשה מכולן – באיזה מסלול לבחור כי בעיר יותר מ-185 ק"מ של מסלולי אופניים. אנחנו ממליצים לרכוש מפה עם מסלולי האופניים בחנויות ספרים וחנויות להשכרת אופניים. לנוחותכם מסלולי האופניים מסומנים בשלטים צהובים עם מספר המסלול וכוללים ספירה לאחור, כלומר מספר הקילומטרים שנותר לכם לרכב עד סוף המסלול. אז אם אתם מחפשים דרך מיוחדת ובריאה במיוחד לחוות את פראג – שכרו אופניים.

airalo ad
האם ניתן לשכור אופניים בפראג באמצעות אפליקציה סלולרית?

כן:) ברובע פראג 7 יש פרויקט להשכרת אופניים באמצעות אפליקציה סלולרית עם אופציה להחזיר אותם בכל מקום בעיר.

האם ניתן לשכור בפראג אופני בירה?

כמובן! אופני הבירה של פראג מתאימות לרכיבה לגדות נהר הוולטאבה ומתאימות לכל מי ששוקל פחות מ-130 ק"ג. אופניים אלו ניתן להשיג במגוון של גדלי גלגלים ואפילו באופציה מתקפלת. הכינו את הקסדות!

האם ניתן לשכור בפראג אופני טרקים?

כן. בפראג ניתן לשכור אופניים עם שלדה מפלדה או מאלומיניום שמתאימים לטרקים, למשל בכפר צ'סקי ברוד שנמצא במרחק 35 מפראג ויש בו שפע של מסלולי רכיבה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “השכרת אופניים בפראג”

  1. תודה על הכתבה המעניינת. האם ידוע לך אם ניתן לשכור אופניים חשמליות לילדים בגיל- 12+15?

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      הי תמר ותודה על המחמאה. אופני בירה – אופניים בסיסיות שמתאימות בעיקר לרכיבה לגדות נהר הולטובה מתאימות גם לילדים. הם כמובן נהנים מחווית הדיווש בלבד ולא מחויית השתייה :)).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן