קניונים בפראג – 4 הכי טובים

ע"י

בקטגוריית:
אחת מ-180 החנויות בקניון פלדיום

אמנם רשת פרימארק צפויה להגיע לפראג רק באביב 2020, אבל בינתיים לחובבי השופינג יש הרבה מה לעשות בעיר. למעשה, קניות בפראג מאפשרים לכם ליהנות מכל הכיוונים: גם שופינג איכותי וזול, גם מותגים שאין אצלנו וגם חוויה אמיתית של קניות בעיר הכי יפה בעולם. לפניכם 4 הקניונים הכי טובים בעיר הבירה הצ'כית.

קניון פלדיום

קניון זה נמצא באזור פראג 1 ונחשב לפנינה גם מבחינה עיצובית הודות לשילוב מיוחד: אדריכלות מודרנית לצד אלמנטים היסטוריים. חוץ מזה יש פה 180 חנויות, 20 מסעדות, ברים ובתי קפה כך שהסיכוי שלא תמצאו את מבוקשכם שואף לאפס.

אחת מ-180 החנויות בקניון פלדיום
אחת מ-180 החנויות בקניון פלדיום

קניון פלורה

קניון זה נמצא באזור פראג 3 ממש מעל לתחנת המטרו באותו שם. קניון זה משתרע על 4 קומות ו-20,000 מ"ר וכולל 130 חנויות וקומפלקס בתי קולנוע. מכיוון שמדובר בקניון היחיד ברובע זה – הוא בהחלט שווה ביקור.


תכנון טיולים באנר

קניון חודוב

קניון חודוב נמצא באזור פראג 11 ונחשב לקניון של יודעי דבר בלבד. הקניון משתרע על כ-100,000 מ"ר, כולל 300 חנויות ואת מתחם הקולנוע הגדול בצ'כיה – מתחם שכולל 2600 מקומות ישיבה ו-18 מסכים שמקרינים את מיטב הסרטים באמצעות טכנולוגיית 4DX.

airalo ad

קניון OC Letňany

קניון זה שנמצא באזור פראג 9 נחשב למתחרה הגדול ביותר של קניון חודוב. קניון זה משתרע על 125,000 מ"ר, כולל 180 חנויות וכולל אף הוא מתחם של בתי קולנוע. אמנם פה יש פחות מסכים מאשר בקניון חודוב (12 בלבד), אבל מצד שני יש פה יותר מקומות ישיבה – 2668 לעומת 2600 בלבד בחודוב.

אז מה עושים?

הדרך הטובה ביותר לבחור את הקניון האהוב עליכם היא פשוט לנסות את כולם. מכיוון שזה לא אפשרי בהתחשב בעובדה שהקניונים לעיל הם רשימה חלקית בלבד – אנחנו ממליצים לעשות קניות בקניון הקרוב למקום הבלוי והלינה שלכם בפראג.

מכיוון שפראג נחשבת לבירת הקניונים של אירופה (יותר שטחי מסחר לאדם פר מ"ר יותר מאשר בכל מקום אחר ביבשת) – אתם צפויים להשביע את מבוקשכם. אז למה שלא תנסו? אין לכם מה להפסיד אלא רק מה להרוויח. אפילו הארנק שלכם יגיד לכם תודה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן