שיט על נהר הוולטאבה בפראג – לא מומלץ לפספס…

אחד מ-17 הגשרים על נהר הולטובה בפראג

אם אתם רוצים לראות את פראג מזוית אחרת אנחנו ממליצים להרים עוגן ובמילים אחרות – לצאת לשיט מודרך ב-8 שפות של כשעה בנהר הולטובה. השיט עובר ליד האתרים המרכזיים של העיר, למשל, 17 הגשרים שעל נהר הולטובה, טירת פראג, גשר פראג (מהצד התחתון שלו) ועוד כך שזוהי הזדמנות פז ללמוד על ההיסטוריה של העיר באופן מקורי במיוחד.

כרטיסים יש פה

נקודת המוצא של השיט היא רציף 2 בגשר Čech, הגשר הגדול ביותר בצ'כיה בסגנון ארט נובו ומשם ממשיכים לגשר Mánes – הגשר שהוקם בסגנון התנועה הקוביסטית הצ'כית בשנות העשרה של המאה ה-20. ואם תראו מפלצת אחת או שתיים על הגשר הזה אתם לא הוזים (למרות הבירות המשובחות שמן הסתם תשתו על הסיפון) כי באמת יש עליו מפלצות.


תכנון טיולים באנר

בהמשך תוכלו ליהנות מהאווירה הייחודית של העיר ולצפות באתרים נוספים, למשל בניין ה- Rudolfinum בסגנון הניאו-רנסנסי שהוקם בשנת 1885 ומאכלס את התזמורת הפילהרמונית הצ'כית.  ואם מצמצתם עד עכשיו אנחנו בטוחים שאת המונומנט הבא לא תפספסו כי מדובר בטירת פראג – הטירה הכי גדולה בעולם.

airalo ad

גולת הכותרת של השיט היא גשר קארל – הגשר הכי מפורסם בפראג שהוקם ע"י קארל ה-4 במאה ה-14. הגשר נחשב לאחד הגדולים באירופה הודות לאורכו (621 מטר) ולרוחבו (10 מטר) וכמובן לאחד הרומנטים בעולם.

בנוסף, תצפו במגדל הגשר – המבנה הבולט בעולם בסגנון הגותי ותעברו מתחת לאחת מ-16 קשתות האבן של הגשר. ואל תזלזלו – קשתות אלו הקנו לגשר קארל את התואר "אחד מעשרת גשרי הקשתות היפים בעולם". לא מאמינים לנו? צפו בסרטון הבא

ובטח תשמחו לדעת שניתן לרכוש כרטיסים לשיט באמצעות אפליקציה קלה לתפעול בסמארטפון, כך שכל שתידרשו לעשות הוא להראות את הטלפון שלכם ברציף 5 לפני ההפלגה (לצורך סריקת אישור ההזמנה) ולהרים עוגן.

את החיוב כבר תראו בחשבון הבא של כרטיס הויזה/מאסטר קארד שלכם או באינטרנט (במידה ושילמתם באמצעות פייפאל). ואגב, יש הנחות לילדים ולקשישים כך שכל המשפחה יכולה להינות במקום אחד ובזול. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – ניתן לבטל את השיט עד 24 שעות לפני ביצועו.

יוצאים לדרך מרציף 5 בגשר Čech על גדות הולטובה בפראג
יוצאים לדרך מרציף 5 בגשר Čech על גדות הולטובה בפראג

שעות הפלגה

20.3-1.11 – כל חצי שעה בין 10:00-17:30

1.6-9.9- כל חצי שעה בין 10:00-17:30 וכן הפלגות כל שעה עגולה בין 18:00-22:00

2.11-17.3 – כל שעה עגולה בין 11:00-19:00

איך מגיעים לרציף?

בחשמלית – קו 17 עד תחנת Právnická fakulta ומשם הליכה של 5 דקות ברגל

במטרו – נסיעה עד תחנת Staroměstská ומשם הליכה של 10 דקות ברגל.

אז ניפגש על הרציף? רק אל תשכחו לרכוש כרטיסים לשיט כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן