מסיבות בפראג

ע"י

בקטגוריית:
מסיבות בפראג

אמנם פראג אינה נחשבת לעיר של מסיבות, אבל הודות לחיי הלילה העשירים בה בהחלט ניתן למצוא מסיבות בפראג שמהוות סיבה למסיבה. ואולי תתפלאו לדעת, אבל אתם לא ממציאים את הגלגל כי פראג הייתה יעד פופולרי למסיבות גם בעבר.

מספרים שרודולף השני שהיה קיסר האימפריה הרומית הקדושה, מלך בוהמיה (כיום צ'כיה) ומלך הונגריה נהג לשכך את בעיותיו הנפשיות (למשל דכאון קליני, אי שפיות ופטיש לגמדים) באמצעות מסיבות שערך בבירת מלכותו – פראג.

אולי זו הסיבה שהוא זכה לכבוד השמור למלכים ונקבר בקתדרלת ויטוס הקדוש במצודת פראג? ועד שתחשבו על תשובה – לפניכם שני המוקדים העיקריים של המסיבות בפראג:


תכנון טיולים באנר

מועדון הלילה רוקסי (ROXY)

מועדון זה נמצא במרחק של 3 דקות הליכה מכיכר ואצלב ומכיכר השעון (Dlouhá 33, Praha הכתובת המדויקת היא 1), כך שמעולם לא היה קרוב יותר לבלות עד אור הבוקר.

airalo ad

במקום שפתוח כל ימות השבוע (החל מ-19:00) מנגנים מוזיקה מסגנונות שונים ועורכים מסיבות כל ערב, כך שרוב הסיכויים שתמצאו בו את מבוקשכם מבחינה מוזיקלית. והבונוס – רוב המבלים במקום הם מקומיים, כך שבילוי בו מהווה אפשרות נוספת להכיר את פראג האותנטית.

אמנם המועדון נחשב לאיכותי ולמקורי ולא בהכרח לטרנדי, אבל מצד שני הוא נבחר שוב ושוב כאחד המועדונים הטובים בצ'כיה בפרט ובאירופה בכלל. המשמעות היא שאין לכם מה להפסיד אלא רק מה להרוויח, אז למה שלא תנסו? הלילה עוד צעיר והנה ההוכחה…

https://www.youtube.com/watch?v=Xq9iHkecx1c

מועדון הלילה מכה (MECCA)

המקום נחשב לאחד המועדונים המסוגננים והמעוצבים ביותר בפראג והאלכוהול לסוגיו (לא רק בירה צ'כית מקומית) נשפך פה כמים. ובמילים אחרות -אם אתם מחפשים מועדון טרנדי הגעתם למקום הנכון.

אמנם קהל המבלים במקום מורכב בעיקר מתיירים, אבל לעיתים מתקיימות בו מסיבות סגורות של ידוענים צ'כים. המשמעות היא שאם קיבלת הזמנה למסיבה כזאת – שיחקתם אותה ובגדול.

למקום יש כמה בונוסים נוספים: מחיר הכניסה אליו נחשב לשפוי, מנגנים בו תקליטנים מכל העולם ובימי רביעי הכניסה חופשית. הבעיה היחידה היא ההגעה כי המועדון מרוחק מהמרכז ונמצא ב-  U Pruhonu 3, Prague 7

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן