מפת פראג לפי רובעים

מפה

אם אתם מחפשים באינטרנט מפת פראג לפי רובעים בעברית נכונה לכם אכזבה. עד היום לא פורסמה שום מפה איכותית שמאפשרת לכם להכיר את רובעי העיר לעומק, כלומר לא רק מבחינה תיירותית אלא גם מבחינה עסקית ונדל"נית. ואגב, גם גוגל מפות לא ממש יעזור לכם וכנראה תלכו לאיבוד מתישהו

למזלכם אנחנו פה והחלטנו להרים את הכפפה ולהכיר לכם את הרובעים העיקריים של פראג. נקודת המוצא שלנו היא עסקית ונדלני"ית אז תסלחו לנו מראש אם לא נתמקד בתיירות. כי בינינו – למי אכפת מתיירות כשהעיר מציעה כל כך הרבה מבחינה עסקית?

פראג 1 – זה הרובע המוכר ביותר של העיר פראג כי הוא כולל אטרקציות תיירותיות, למשל הרובע היהודי, כיכר השעון, קתדרלת סנט ויטוס ועוד. מבחינה נדלנ"ית אזור זה נחשב ליקר אבל גם לכזה שמחזיר את ההשקעה, בעיקר ברכישת נכסים לצורך השכרה לתיירות לטווח קצר.
פראג 2 – רובע זה נחשב למרכז חיי הלילה של פראג וגם כאן הביקוש עולה על ההיצע. מבחינתכם זה אומר שאמנם ההשקעה תהיה יקרה אבל שתקבלו עליה תמורה ראויה ויותר מכך.
פראג 3 – רובע זה נחשב לרובע של בני מעמד הביניים ושכונת ז'יז'קוב נחשבת למעוז הסטודנטים והצעירים. אמנם מחירי ההשכרה ברובע זה נחשבים נמוכים יחסית אבל הודות לביקוש הדירה תושכר מהר. ובינינו – מה יותר חשוב : דירה יקרה שעומדת ריקה או דירה זולה יחסית שמושכרת נונסטופ?
פראג 4 – רובע זה הוא הגדול בפראג מבחינת שטח ואוכלוסייה וגם כאן הביקוש רב מכמה סיבות: עסקים ומשרדים רבים שנמצאים ברובע, גישה נוחה לרכבת התחתית וקניון פופולרי בשם "ארקדי פנקרץ" שעושים בו גם חיים.


תכנון טיולים באנר

פראג 5 – רובע זה נחשב לרובע הוילות של פראג ומאוכלס ע"י מעמד הביניים. הנכסים כאן אמנם יקרים יחסית אבל תוכלו להשכיר אותם בכסף טוב לאוכלוסייה איכותית. רובע זה הוא גם מוקד תעשיית ההיטק הצ'כית כך שאתם יכולים לישון בשקט.
פראג 6 – רובע זה נחשב ליקר ביותר בפראג כי בו נמצאות שגרירויות זרות, וילות, שכונות יוקרה, בתי ספר בינלאומיים ועוד. כמובן שמחירי הנכסים ברובע זה נחשבים ליקרים אבל השכירות שתקבלו תהיה בהתאם.
פראג 7 – רובע זה נחשב למודרני ומתפתח מבחינה נדלני"ית כי הוא נגיש לשדה התעופה ומרכז העיר. רובע זה מתאים למי שמחפש הזדמנויות להשקעה, בעיקר רכישת נכסים בזול לצורך שיפוץ ומכירתם לאחר מכך עם רווח גדול.
פראג 8 – רובע זה נחשב לרובע העתידי של מעמד הביניים העירוני הודות לשכונות חדשות שנבנות בו. כבר כיום מחירי הנדל"ן ברובע זה נחשבים ליקרים בעשרות אחוזים לעומת מחיריהם לפי עשור, אבל עדיין ניתן למצוא פה וילות למכירה במחירי רצפה.
פראג 9 – רובע זה נחשב לרובע המשפחתי של פראג והוא מאוכלס בעיקר ע"י המעמדות הנמוכים. אבל קניון חדש שנפתח ברובע ונגישות למטרו מבטיחים שגם כאן המחירים יעלו בקרוב, מה שאומר שמבחינתכם זו הזדמנות להשקעה זולה שתניב תשואה יפה.

airalo ad


אנחנו לא מבטיחים שהתשואה תהיה יפה כמו גל גדות אבל אולי תהיה יפה כמותה?

לא משנה מה אתם בוחרים אל תעשו עסקים בפראג בלי להתייעץ עם המומחים של קונביז. הם יתאימו את ההשקעה לאפשרויות התקציביות שלכם וילוו אתכם כל הדרך עד המפתח הנכסף. כדי לקרוא עוד בהיבט נדלנ"י על הרובעים השונים של פראג הקליקו כאן.

שאלות נפוצות

כמה רובעים יש בפראג?

בפראג יש 22 רובעים מנהליים, 10 רובעים מוניציפאליים ו-57 חלקים מוניציפאליים. בשביל לבלבל אתכם עוד יותר מאז 1990 העיר חולקה ל-56 חלקים מוניציפאליים בניהול עצמי וב-1992 נוסף החלק ה-57 במספר.

מהן השכונות הטובות ביותר למגורים בפראג?

העיר העתיקה של פראג נחשבת מאז ומתמיד לשכונה העירונית הטובה ביותר למגורים, אבל בשנים האחרונות התווספו לרשימה שכונות נוספות – מה שהופך את רוב שכונות העיר לאטרקטיביות.

מהי צריך לעשות כדי לא להיראות כמו תייר בפראג?

כדי ליהנות מפראג כמו המקומיים עליכם להימנע מביקור באתרים התיירותיים של העיר (כאן תמצאו דוגמה למסלול כזה) ולא לעשות שימוש באירו אלא במטבע המקומי – קורונה צ'כית.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן