הדרכה בעברית בפראג | סיורים מודרכים בעברית בפראג

תיירים ישראלים בפראג

אם אתם מחפשים מדריכים ישראלים בפראג, הדרכה בעברית בפראג או מדריך ישראלי בפראג – יש לי אליכם שתי בשורות: אחת טובה ואחת רעה.

הבשורה הרעה היא למרות שאלפי תיירים דוברי עברית (הן מישראל והן מרחבי מהעולם היהודי) מגיעים לעיר (בעיקר הודות לרובע היהודי המפורסם שלה), נכון להיום אין מפות של צ'כיה או פראג בעברית. אשמח כמובן אם תתקנו אותי במידה ואני טועה.

תיירים ישראלים בפראג
תיירים ישראלים בפראג

הבשורה הטובה היא שלמזלכם גיליתי שאפשר לבלות בפראג בעברית ועוד בקצב שלכם, כך שכל שנדרש מכם לעשות הוא דבר פשוט – להמשיך לקרוא ולגלות את הסוד לגבי הדרך הטובה ביותר בעיני לחוות את פראג בעברית.


תכנון טיולים באנר

אדום, כחול או סגול

אני ממליצה לרכוש כרטיס לאוטובוס תיירים בסגנון Hop on – hop off. אוטובוס זה כולל הדרכה מוקלטת ב-10 שפות כולל עברית, אבל ראו הוזהרתם – הבחירה אינה קלה משתי סיבות:

airalo ad
  1. ניתן לרכוש כרטיס ל-24 או ל-48 שעות
  2. יש 3 קווים שונים שעוצרים בתחנות שונות:
  • הקו האדום – קו זה פועל 7 ימים בשבוע בשעות 09:15-16:15 בקו מעגלי שנמשך 90 דקות. קו זה כולל 10 תחנות כמו הבית הרוקד (הידעתם שיש גם למקום הזה קשר יהודי?), האי קאמפה וטירת פראג וניתן בתשלום נוסף לקבל גם סיור מודרך אנושי (לא בעברית).
  • הקו הכחול – קו זה פועל 7 ימים בשבוע בשעות 09:45-16:15 בקו מעגלי שנמשך 50 דקות. קו זה כולל 10 תחנות כמו בית הקברות היהודי, כיכר העיר העתיקה ועוד.
  • הקו הסגול – קו זה פועל 7 ימים בשבוע בשעות 10:05-16:05 בקו מעגלי שנמשך 50 דקות. קו זה כולל 8 תחנות כמו מגדל הטלוויזיה ברובע ז'יז'קוב, כיכר הרפובליקה ועוד. בקו זה יש (בנוסף להדרכה המוקלטת בעברית) גם הדרכה אנושית באנגלית ואפשרות להצטרפות לטיולים מודרכים באתרים השונים לאורך המסלול.

קווים שונים ומכנים משותפים

למרות ההבדלים בין המסלולים השונים לכל קווי האוטובוס הנ"ל יש כמה מכנים משותפים:

  • מכנה משותף ראשון – העובדה שכל קווי האוטובוס יוצאים לדרכם מנקודת המוצא שנמצאת ליד מוזיאון השעווה של פראג (הכניסו לוויז שלכם את הכתובת Celetná 15).
  • מכנה משותף שני- כרטיסים לכל קווי האוטובוס ניתן לרכוש באמצעות אפליקציה סלולרית, כך שהבחירה בידכם אם לגהץ את כרטיס האשראי הבינלאומי שלכם או לעשות שימוש בפייפאל.
טלפון נייד בפראג - לא רק כדי לצלם את העיר היפה בעולם
טלפון נייד בפראג – לא רק כדי לצלם את העיר היפה בעולם
  • מכנה משותף שלישי – אופן קבלת הכרטיסים לכל קווי האוטובוס אמנם ניתנת לבחירתכם (דרך האפליקציה, הסמס או המייל), אבל העלייה לאוטובוס בכל קו שבחרתם זהה – אתם תדרשו רק להציג את אישור ההזמנה בטלפון שלכם כדי להצטרף לחוויה.

ואם אתם כבר כאן

מכיוון שכל המסלולים הנ"ל מעגליים אני ממליצה לשלב בהם אטרקציה מקומית נוספת – מוזיאון השעווה שמהווה כאמור את נקודת ההתחלה והסיום של כל סיור. אמנם מדובר במוזיאון שעווה וכבר בטח הייתם באחד או שניים מסוגו, אבל המוזיאון הזה יוצא דופן משתי סיבות:

  1. בניגוד למוזיאונים דומים בעולם כאן מותר לגעת בחלק מהמוצגים
  2. כאן ניתן להצטרף לסיור שכולל הסברים לגבי אופן יצירת הבובות. הסיור אמנם מיועד לילדים, אבל אני בטוחה שגם אתם תמצאו בו עניין.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס Hop on – hop off

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן