10 דירות מומלצות לתיירים בפראג

אתם מעדיפים ובצדק דירות תיירות בפראג ולא מלונות? בטח תשמחו לדעת שעשינו עבורכם את העבודה הקשה.

למה לעבוד קשה?
למה לעבוד קשה?

במקום להמליץ על 10 דירות לתיירים בפראג מצאנו לכם דירה אחת שמתאימה לזוגות, משפחות וקבוצות כך שכולם נהנים. זה אולי לא Airbnb כמו שאתם מכירים, אבל זה לא פחות טוב ואולי אפילו יותר.

מלון הדירות שנקרא Blue Oak נמצא בלב העיר הקטנה (מאלה סטרנה) מתחת לגנים של מצודת פראג, כך שאתם תהיו במרחק הליכה קצר מכל האטרקציות התיירותיות של העיר שנחשבת ליפה בעולם.


תכנון טיולים באנר

למשל, המרחק למצודת פראג הוא 5 דקות הליכה, לגשר קארל 8 דקות הליכה ולגבעת פטרין/האי קמפה – 10 דקות הליכה.

airalo ad

במלון ששופץ ב-2018 ניתן לבחור מבין 6 סוגים שונים של חדרים:

בכל הדירות תוכלו ליהנות ממטבחון שמצויד במדיח, מיקרוגל ומקרר, מגישה חינמית לאינטרנט אלחוטי, מדלפק קבלה שפועל 24/7 וממעלית שמגיעה לדירות בקומות העליונות.

כל החדרים במקום אקוסטיים וממוזגים אבל זה לא הכל – יש לכם אפשרות לבחור בחדרים המיועדים לסובלים מאלרגיות שונות ובעיקר – ליהנות מאויר נקי להפליא הודות לעובדה שבמקום כולו אסור לעשן.

אצלכם זה לא יקרה
אצלכם זה לא יקרה

כמו כן, במקום ישמחו לרכוש עבורכם כרטיסים למופעים שונים שנערכים בעיר (למשל מופעים של תאטרון שחור), להזמין עבורכם רכב שכור ולבצע שירותים רבים בתשלום נוסף: הסעות אל ומשדה התעופה, גיהוץ וכביסה.

ולא פחות חשוב – ילדים עד גיל שנתיים לא משלמים. ואנחנו אומרים – למה לעבור 10 דירות מומלצות לתיירים בפראג שאפשר להזמין מקום במלון הכה נחמד הזה ולסגור עניין?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן