המקומות שחייבים לראות בפראג

 

אם כבר הייתם בפראג ואתם חושבים שהיא לא יכולה להפתיע אתכם יותר – תנו לנו לחדש לכם כי מצאנו 5 מקומות לא מוכרים שאתם פשוט חייבים לראות. המקומות האלו יפתיעו אמנם תיירים ותיקים בעיר, אבל הם מתאימים כמובן גם לאלו שמגיעים אליה בפעם הראשונה. אז מוכנים?


תכנון טיולים באנר

מסעדת ג'אז דוק (Jazz Dock) – המסעדה משמשת גם כבר (בכל זאת צ'כיה…) ונערכות בה הופעות חיות כמעט כל ערב. ובטח תשמחו לדעת שהודות למיקומה בפראג 5 – היא מצריכה רק 10 דקות הליכה ממרכז העיר.

airalo ad

חוף הים Žluté lázně – אמנם בפראג אין חוף ים אבל לצד נהר הוולטובה מצוי אחד המקומות הפופולריים לבלוי – מתחם Žluté lázně. במקום מוקם מדי קיץ מתחם שכולל מגרשי כדורעף חופים, משטחי שיזוף וברים רבים שבהם ניתן ליהנות ממיטב התוצרת של המבשלות המקומיות. לא פלא שהמקום נחשב לאתר כזה ששום קיץ אינו שלם בלעדיו.

https://www.youtube.com/watch?v=ybSodRVOVdI

מוזיאון הרכבות – המקום כולל מודלים של רכבות ואטרקציות לצעירים בגילם, אבל אנחנו בטוחים שגם צעירים ברוחם ייהנו לא פחות. בטח תשמחו לדעת שהמוזיאון נמצא בקרבת קניון ומסעדות, כך שהוא יסגור לכם יותר מפינה אחת ויבטיח הרבה שעות של הנאה.

המעדנייה האיטלקית Wine Food Market – במעדנייה ניתן ליהנות ממוצרים טריים כמו בשר, דגים, ירקות וכמובן בירת בוטיק כמיטב המסורת המקומית. המעדנייה נמצאת בתוך שוק איכרים מקורה והמאפים שלה נחשבים להכי טובים בעיר. בקיצור – שווה להגיע לכאן כדי להיווכח בכך בעצמכם.

מועדון לוצרנה (Lucerna Music Bar) – המועדון נמצא בתוך פסאז' שהוקם במאה ה-19, אבל אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי למרות הלוק החיצוני העתיק המועדון מודרני לחלוטין. בימי שישי ושבת נערכות במקום מסיבות נושא עם שירים משנות ה-80 וה-90 . הקליפים של השירים מוקרנים על מסכי ענק וזו ההזדמנות שלכם לדעת שאולי הזדקנתם, אבל מצד שני טוב שנפטרתם מכריות הכתפיים.

 

 

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן